A. Le Coq võttis Sakult õlleturu liidri koha

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarmo Noop.
Tarmo Noop. Foto: Margus Ansu

Uuringufirma AC Nielseni andmetel on A. Le Coq'ist saanud Eesti suurim õlletootja, mis edestas detsembri ja jaanuari andmetel kõiki teisi õlletootjaid.


AC Nielseni detsembrit ja jaanuari käsitleva jaeturu-uuringu andmetel on A. Le Coq õllede turuosa jaekaubanduses 2009. aasta jaanuari lõpuga olnud ülekaalus, edestades seni Eesti õlleturuliidri kohta hoidnud Saku õlletehase turuosa nii rahalises väärtuses kui liitrilises mahus.

A. Le Coq õllede turuosa on aastaga teinud 10 protsendi suuruse tõusu, jõudes jaekaubanduses 41 protsendini.

«Õlleturu liidriks saamine pole meile kunagi olnud eesmärk omaette, kuid kindlasti me väga rõõmustame selle üle,» ütles A. Le Coq'i juht Tarmo Noop.

Ta lisas, et sellised tulemused olid etteaimatavad. «Õlu on ainukene tootegrupp, mis on järjepidevalt meie kogumüügis kasvanud ning varem või hiljem pidi ka see tulemusi andma,» lausus ta.

Eriti oluliseks pidas Noop õllede müügikasvu 2008. aastal, mil kogu turg tervikuna langes.

Saku õlletehase juht Veli Pekka Tennilä ütles konkurendi turuhõivamisväite peale, et pikaajalise õlleturu liidrina keskendub Saku Õlletehas jätkusuutliku liidripositsiooni arendamisele ja hoidmisele, jälgides turgu poolaasta ja aasta lõikes, mitte üksikute kuude ja nädalate, mis on tihti peale seotud sissemüügi ajastuste ja kampaaniamüükidega ning seotud kogu äri tugeva hooajalisusega.

«Vaadates aastat tervikuna on Saku Õlletehas jätkuvalt õlleturu liider, hõivates eelmisel aastal ACNielsen andmetel 45,7 protsenti kodumaise õlleturu kogukäibest,» kinnitas Tennilä.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles