Tänasest algavad jäämurdetööd Soome lahel, tulevast esmaspäevast, peab kõigil Sillamäe ja Kunda sadamasse sisenevatel ja sealt väljuvatel jäämurdja poolt teenindatavatel laevadel olema jääklass 1C või peamootori võimsus 1600 kilovatti.
Tänasest algavad Soome lahel jäämurdetööd
Jäämurdja vedurlaev-pargas koosseise ei teeninda, teatas amet.
Jäämurdja Botnica, mida Veeteede amet rendib Soome lahel jäämurdeteenuse osutamiseks väljakuulutatud riigihanke võitnud AS-ilt Tallinna Sadam, siirdus Sillamäele tööpiirkonda eile, 27. jaanuari õhtupoolikul. Jäämurdja Tarmo on Hundipea sadamas väljasõidu valmisolekus, et vajaduse korral tööpiirkonda sõita.
Praegu on jääolud Soome lahel Kunda ja Sillamäe sadama piirkonnas keskmise raskusega ja väiksema peamasina võimsusega laevad vajavad jäämurdja abi Sillamäe sadama külastamisel.
Pärnu ja Liivi lahel jätkuvad jäämurdetööd. Jäämurdeperiood algas selles piirkonnas möödunud aasta 19. detsembril ja jäämurdetöid teeb Veeteede Ametile kuuluv mitmeotstarbeline laev EVA-316. Ettenägematute olukordade puhuks, mil EVA-316 vajab asendamist seoses teiste eriotstarbeliste ülesannetega, on varujäämurdja prahtimise leping sõlmitud AS-ga PKL.