Kinnisvarabüroo: «Rahaahne nõia» reklaamiga seadust rikutud ei ole

Heidi Ojamaa
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rime Kinnisvara reklaam.
Rime Kinnisvara reklaam. Foto: Lugeja pilt

Rime Kinnisvara leiab, et «Rahaahne nõia» reklaamidega Tallinnas Pärnu maanteel ja Pirita teel ei ole firma tarbija õigusi riivanud ega seadust rikkunud.

Rime Kinnisvara esindaja ütles Postimehele, et reklaami töötas välja reklaamifirma ning selle eesmärgiks on äratada tähelepanu. «Ei ütleks, et tegu on agressiivse kauplemisvõttega. Alkoholireklaam jaanipäeva eel on agressiivne, aga keegi ei helista ju reklaamitellijale ja ei küsi, mida te teete.»

Ettevõtte esindaja ütles, et firma pole tahtnud olla kellegi suhtes pahatahtlik.

Tarbijakaitseamet on algatanud reklaami suhtes järelevalvemenetluse, et selgitada välja, kas reklaamiseadust on rikutud või mitte. 

Reklaamiseadus sätestab, et reklaamis peab selgelt eristatavalt sisalduma reklaami tellija nimi, tema registreerimisel olev või registreeritud Eesti või Euroopa Ühenduse kaubamärk või domeeninimi, ühtki neist veel teisipäeval Tallinnas Pärnu maanteel ja Pirita teel olevatel reklaamplakatitel ei olnud.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles