Sotsiaalministeeriumil valmisid võrdõiguslikkuse kampaania teleklipid

Heidi Ojamaa
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Palgalõhe vastane pikett.
Palgalõhe vastane pikett. Foto: Liis Treimann / Postimees

Sotsiaalministeerium avalikustab järgmisel nädalal soolise võrdõiguslikkuse kampaania raames tehtud teleklipid.

Sotsiaalministeeriumi pressiesindaja Kristel Abel ütles Postimehele, et teleklipid on osa soolise võrdõiguslikkuse kampaaniast, mille eesmärk on vähendada töö- ja haridusvaldkonna tugevat soolist segregatsiooni ning suurendada naiste ja meeste võrdsust pereelus osalemisel.

Teavituskampaania kitsam eesmärk on tõsta Eesti elanikkonna, sealhulgas eriti noorte teadlikkust soolistest stereotüüpidest ja soolisest ebavõrdsusest.

Kampaaniat korraldab sotsiaalministeerium ning seda rahastab Euroopa Sotsiaalfond.

Ministeeriumi koostatud naiste ja meeste palgalõhe vähendamise tegevuskava kohaselt on teavituskampaania eelarveks 115 000 eurot.

Palgalõhe vähendamise tegevuskavas on sel aastal ettenähtud viia läbi tööelus soolise- ja seksuaalse ahistamise analüüs, selleks on hange läbiviidud ja aasta lõpuks peaks hankevõtjal poliitikauuringute Keskusel Praxis see ka valmis saama.  

Reedel kuulutati välja Norra Finantsmehhanismide Programmi avatud taotlusvoor, kust saab toetust töö-, pere- ja eraelu meetmete kogumi, soolise võrdõiguslikkuse mooduli ja naisjuhtide mentorlusprogrammi elluviimiseks. Projektitaotluste esitamise tähtaeg on 26. august.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles