Telekanal PBK meelitab koolilapsi endale tasulisi SMSe saatma

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Логотип Первого канала
Логотип Первого канала Foto: Wikipedia.org

Eesti venekeelne telekanal PBK käivitas reklaamikampaania, kus lapsi kutsutakse hääletama oma lemmikkooli eest, saates lühinumbril viiekroonise SMSi.




Enim SMSe saatnud koolist lubab telekanal peaaegu iga reklaamipausi ajal jooksvas klipis rääkida uudistesaates «Новости Эстонии» («Eesti uudised»).

«On ebaselge, miks uudise tootmiseks peab korraldama tasulist hääletamist,» ütles lastekaitse liidu projektijuht Malle Hallimäe. «Näib, et telekanal läks kergema vastupanu teed ja kaasab saate tootmise kulude katmiseks alaealisi.»

Tema sõnul võtavad just lapsed SMS-hääletustest aktiivselt osa.

PBK omanikfirma BMA Eesti OÜ turundusjuht Anastassia Šterenberg tunnistas, et ettevõte ei liigita kampaaniat heategevuslike kilda.

«Kuid oleme kindlad, et see aitab inimestel meenutada positiivseid hetki oma kooliaastaist. Niimoodi tahaks me omalt poolt stimuleerida heade uudiste voogu,» ütles ta.

Reklaami sihtrühmaks nimetas ta kõiki, kes on kunagi koolis õppinud. «Kampaania eesmärgiks on koolide maine tõstmine – jutustada just sellest koolist, mida praegused ja endised õpilased meenutavad erilise soojusega,» ütles Šterenberg. «Kahjuks ei saa praegu öelda, et aktiivsus oleks kõrge olnud.»

Tallinna Mustjõe gümnaasiumi direktor Natalja Poljakova ütles, et idee hääletada lemmikkooli poolt olnuks hea, kui see oleks tasuta. Sundida vanemaid aga maksma viis krooni SMSi eest ei ole tema hinnangul korrektne ning õpilaste suhtumist oma kooli saab hinnata ka teisiti.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles