Naiste teabekeskus asus plakatiga seksiostu vastu

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Seksiostu taunivad plakatid Tallinnas.
Seksiostu taunivad plakatid Tallinnas. Foto: Mihkel Maripuu

Eesti Naisuurimus- ja Teabekeskus lasi Tallinna tänavatele üles riputada mitukümmend plakatit kirjaga «Bordellis käimine on sama hea kui jahipidamine loomaaias», alustades niimoodi kampaaniat inimkaubanduse vastu.

Keskuse tegevdirektori Ilvi Jõe-Cannoni sõnul on kampaania sõnum selles, et tõeline mees ei osta seksi. Tänavatele riputatud plakatid on vaid osa ulatuslikumast, mitut Euroopa riiki hõlmavast kampaaniast, mille käigus püütakse tõsta elanikkonna teadmist inimkaubandusest.

Sügisel on keskusel kavas korraldada sama kampaania raames inimkaubanduse probleeme tutvustavaid infoseminare kõikjal Eestis. Sihtgrupi moodustavad näiteks kohaliku omavalitsuse liikmed, haritlased, avaliku korra tagajad ning ka kirikuõpetajad.

«Meie töö on suunatud eelkõige ühiskonna mõjugruppidele, kes oma positsioonilt saavad teavitada ning levitada informatsiooni kogu ühiskonnale,» selgitas Jõe-Cannon.

Kampaania maksab kokku ligi 100 000 krooni ning raha saadakse organisatsioonilt Coalition Against Trafficking Women (CATW), mis omakorda saab tuge annetustest üle kogu maailma. Suures osas finantseerib seda organisatsiooni siiski USA välisministeerium, lisas Jõe-Cannon.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles