Eesti Naisuurimus- ja Teabekeskus lasi Tallinna tänavatele üles riputada mitukümmend plakatit kirjaga «Bordellis käimine on sama hea kui jahipidamine loomaaias», alustades niimoodi kampaaniat inimkaubanduse vastu.
Naiste teabekeskus asus plakatiga seksiostu vastu
Keskuse tegevdirektori Ilvi Jõe-Cannoni sõnul on kampaania sõnum selles, et tõeline mees ei osta seksi. Tänavatele riputatud plakatid on vaid osa ulatuslikumast, mitut Euroopa riiki hõlmavast kampaaniast, mille käigus püütakse tõsta elanikkonna teadmist inimkaubandusest.
Sügisel on keskusel kavas korraldada sama kampaania raames inimkaubanduse probleeme tutvustavaid infoseminare kõikjal Eestis. Sihtgrupi moodustavad näiteks kohaliku omavalitsuse liikmed, haritlased, avaliku korra tagajad ning ka kirikuõpetajad.
«Meie töö on suunatud eelkõige ühiskonna mõjugruppidele, kes oma positsioonilt saavad teavitada ning levitada informatsiooni kogu ühiskonnale,» selgitas Jõe-Cannon.
Kampaania maksab kokku ligi 100 000 krooni ning raha saadakse organisatsioonilt Coalition Against Trafficking Women (CATW), mis omakorda saab tuge annetustest üle kogu maailma. Suures osas finantseerib seda organisatsiooni siiski USA välisministeerium, lisas Jõe-Cannon.