Eesti tellib National Geographicult riiki tutvustava loo

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ajakirja National Geographic esikaas.
Ajakirja National Geographic esikaas. Foto: Wikipedia.org

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) tellib ligi 200 000 krooni eest Briti tuntud ajakirjalt National Geographic Traveller artikli, mis tutvustab Eestit turismimaana. 

EASi turismiarenduskeskuse direktori Tarmo Mutso sõnul käsitleb oktoobris ilmuv artikkel Eestit kui reisi sihtpunkti, tutvustades potentsiaalsetele turistidele huvitavamaid vaatamisväärsusi.

Artikli maht on kolm lehekülge ning sellega loodetakse teha Eestile head reklaami, sest ajakirjal on Suurbritannias ning Iirimaal ligi 250 000 tellijat.

«Kuna Elite Publishing Ltd poolt välja antav National Geographic Traveller on suunatud Briti ja Iirimaa sihtturule, siis on kindlasti mõistlik, et artikli koostab just Briti firma. See on tavaks ka kõigi teiste riikide väljaannete puhul, et artikli koostab vastava väljaande ajakirjanik või väljaande esindaja samast riigist,» põhjendas Mutso artikli tellimist just National Geographic Travelleri väljaandjalt.

Mutso sõnul tuleb Briti väljaande ajakirjanik Eestisse ning läbib vajaliku materjali kogumiseks EASi poolt talle pakutud programmi.

«Hankele kuluvast 195 800 kroonist läheb kaks kolmandikku artiklile ja ülejäänu ajakirjas ilmuvale Eestit käsitlevale reklaamile,» lisas Mutso.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles