Tallinna-Narva maanteel hukkus liiklusõnnetuses naine

Kadri Ratt
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Reuters / Scanpix

Tallinna-Narva maanteel täna õhtul toimunud veoauto ja sõiduauto kokkupõrkes sai surma naine.

Õnnetus juhtus kella 16.49 ajal maantee 147. kilomeetril, kus suunaga Tallinna poole liikunud sõiduauto Opel Corsa juht, 46-aastane naine, ei jõudnud reageerida eessõitva sõiduauto märguandele sooritada vasakpööre ning sattus ootamatu ning järsu pidurduse tõttu külglibisemisse ja kaldus vastassuunavööndisse, ütles Ida prefektuuri pressiesindaja Karis Niisuke Postimees.ee´le.

Seal põrkas ta aga kokku vastu tulnud järelhaagisega veoautoga Volvo. Naine, kes viibis Opelis üksinda, suri saadud vigastussesse kohapeal.

Vaid pool tundi varem, kella 16.13 paiku juhtus sama maantee 140. kilomeetril ka teine liiklusõnnetus, kus Tallinna suunas liikunud ja möödasõitu sooritanud väikebuss Volkswagen Transporter ei tulnud libedates teeoludes toime juhitavusega ning kaldus tagasi oma sõiduritta.

Seal sai ta aga löögi veoautolt Volvo, mille tulemusena paiskus uuesti vastassuunavööndisse, põrkas vastu lumevalli ning seejärel uuesti vastu veokit. Nii pendeldas auto veoki ja lumevalli vahel korduvalt.

Õnnetuse tagajärjel viidi väikebussi juhtinud 35-aastane mees Kohtla-Järve traumapunkti.

Kella 18.49 ajal juhtus Tallinna-Narva 151. kilomeetril veel üks õnnetus, kus Jõhvist Tallinna suunas liikunud veoauto Scania sõitis otsa ootamatult teed ületanud põdrale. Loom suri saadud vigastustesse kohapeal, kuid veoki juht jäi terveks.

Ühtekokku juhtus Ida- ja Lääne-Virumaal tänase päeva jooksul kümme registreeritud liiklusõnnetust, millest kolm Narva, viis Jõhvi ja kaks Rakvere politseijaoskonna teeninduspiirkonnas.

Ida Prefektuuri korrakaitsebüroo juhi Tarmo Tammiste sõnul tuleb sellistes ekstreemsetes ilmastikutingimustes olla äärmiselt tähelepanelik, valida mõistlik sõidukiirus ja hoida tavapärasemast pikemat sõiduvahet, kuna ilmselgelt on pidurdusteekond libedatest teeoludest tingitult pikem ning järsud manöövrid võivad viia sõiduki külglibisemisse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles