Baltika teise kvartali kasum kasvas üle kahe korra

Marti Aavik
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pildil on Meelis Milder Baltika uue tootmishoone avamisel eelmise aasta novembris.
Pildil on Meelis Milder Baltika uue tootmishoone avamisel eelmise aasta novembris. Foto: Peeter Langovits.

Baltika teise kvartali kasum kasvas aastaga üle kahe korra ulatudes 19 miljoni kroonini, kusjuures kõik kasumlikkuse näitajad on paranenud.


Baltika Grupi esimese poolaasta müügitulu ulatus 551 miljoni kroonini, poolaastas kokku teeniti 8 miljonit krooni kasumit.

«Meie teise kvartali tulemused kinnitavad toimunud pööret Baltika Grupi kasumlikkuses,» kommenteeris juhatuse esimees Meelis Milder. «Teises kvartalis on eelmise aastaga võrreldes oluliselt paranenud kõik kasumlikkuse näitajad. 2006. ja 2007. aastal tehtud suured investeeringud Ida-Euroopa turgudele, mis ajutiselt küll vähendasid meie efektiivsusnäitajaid, on täna seda olulisemad, et tegemist on praktiliselt ainsate turgudega Euroopas, kus majandus ja tarbimine kasvavad kiirenevas tempos.»

«Olen rahul, et viimase kaheteistkümne kuu keskendumine kiiresti kasvanud ja uutele turgudele laienenud jaesüsteemi efektiivsuse tõstmisele on hakanud vilja kandma,» tõdes Milder.

Teises kvartalis saavutati müügikasvud kõikidel turgudel. Venemaa, Ukraina ja Poola turgude teise kvartali kasvud - vastavalt 19, 27 ja 24 protsenti - on eriti tugevad arvestades asjaolu, et müügipind ei ole antud turgudel aasta jooksul praktiliselt suurenenud.

Eestis kasvas jaemüük teises kvartalis eelmise aastaga võrreldes 1, Lätis 8 ja Leedus 5 protsenti, mis on Balti riikide majanduste jahenemise tingimustes väga hea tulemus.
Enam kui poole Baltika Grupi teise kvartali jaemüügist andis kiirmoebränd Monton, mille käive moodustas 144 miljonit krooni, kasvades eelmise aastaga võrreldes 15 protsenti.

Kõige kiiremat müügikasvu näitas ettevõtte brändiportfellis Ivo Nikkolo, mis kasvas teises kvartalis 44 protsenti ning mille käive ulatus 15 miljoni kroonini.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles