Erakanalite uudised tõusid suvega «AK»-st poole populaarsemaks

Kajar Kase
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
TLNPM02:MARGUS SAAR : TALLINN, EESTI,07JAN03-
ETV uudiste saate ankur MARGUS SAAR. Pildistatud ARTERI jaoks. Pildil on Margus peale saate lõppu.
pl/ Foto PEETER LANGOVITS POSTIMEES
TLNPM02:MARGUS SAAR : TALLINN, EESTI,07JAN03- ETV uudiste saate ankur MARGUS SAAR. Pildistatud ARTERI jaoks. Pildil on Margus peale saate lõppu. pl/ Foto PEETER LANGOVITS POSTIMEES Foto: PEETER LANGOVITS/PM/EMF

Suviste uudistesaadete vaatajaarve võrreldes selgub, et erakanalite uudiste vaatajaskond ületab «Aktuaalse kaamera» oma enam kui kahekordselt.

Juunis-juulis ei jõudnud ERRi uudiste lipulaev «Aktuaalne kaamera» kordagi kümne vaadatavama saate hulka, kirjutab Eesti Päevaleht.

Telesaadete edetabeli tipus troonisid 163 000 vaatajaga Kanal 2 «Suvereporter» ning nädala uudiste kokkuvõte «Suvereporter+», tihedas rebimises TV3 suvisel ajal kella 20ks nihkunud «Seitsmeste uudistega».

ERRi uudistetoimetuse juhi Urmet Koogi sõnul pole AK põhieesmärk mitte kõrged reitingud, vaid usaldusväärsus ja mõjukus.

Juba teist suve vaadatuima uudistesaate «Reporter» tootja Kanal 2 juhi Urmas Oru sõnul võlgneb saade lisaks lustlikule formaadile ja hulgale pehmetele teemadele oma edu ka sellele, et tehakse tihedat koostööd tavainimesega.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles