Piletikontrolöride vähesus jätab Tallinna ilma miljonitest kroonidest

Urmas Seaver
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Veel tänavu kevadel kontrollisid piletita sõitjaid Ühisteenuste töötajad.
Veel tänavu kevadel kontrollisid piletita sõitjaid Ühisteenuste töötajad. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Kui munitsipaalpolitseinikud on juuli 25 päeva jooksul teinud piletita sõidu eest trahve kõigest 341 000 krooni eest, siis aasta tagasi tõi erafirma Ühisteenused linnale juulis 1,9 miljonit krooni.

Väikeste trahvikoguste suurimaks põhjuseks on munitsipaalpiletikontrollijate väike arv - kui Ühisteenustes töötas pidevalt üle 60 kontrolli, siis praeguseks on munitsipaalpolitsei (MUPO) ridades täidetud 25 ametikohta, kirjutas Eesti Päevaleht.

«Hetkel on iga päev väljas kaks ekipaaži, kuid augustis paneme juba veel ühe juurde ja sügisel juba järgmise,» lausus MUPO kontrolliosakonna juhataja Roland Sikk. «Kuu alguses alustasime kõigest 14 töötajaga ja seetõttu pole päris õige praegu meie numbreid Ühisteenustega võrrelda.»

Osa linnapolitsei kontrollidest tuli ka Ühisteenustest, kuid kogu koosseisu polnud võimalik üle tuua, sest avaliku teenistuse seadus paneb kontrollidele Ühisteenustest suuremaid nõudeid. Samas uskus Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli, et sügiseks suudetakse ka MUPO rohelistes autodes linna Ühisteenustega samal hulgal kontrolle saata.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles