Kaitsevägi esitleb surutist trotsides 3D formaadis reklaamklippi

Martti Kass
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Liis Treimann, Peeter Langovits, Toomas Huik, Lauri Kulpsoo

Kaitseressursside amet on kaitsevaldkonna eelarvekärbetest hoolimata jätkamas sel aastal täies mahus imagokujundust, mille avapauguks on 270 000 krooni maksma läinud 3D formaadis reklaamvideo.

Ehkki eelmisel aastal sattus kaitseministeerium eelarvekärbete tõttu olukorda, kus tuli ajutiselt peatada ka uute kaitseväelaste värbamine, jätkatakse tänavu 2008. aastal alustatud kaitseväe, kui tööandja imago kujundamise kampaaniaga.

Kaitsekulusid vähendati mullu 14 protsendi võrra, mis viis olukorrani, kus kaalumisel olid teatud kaitseväe ülesannete ärajätmised – olemasoleva personali abil ei olnud neid lihtsalt võimalik täita. 2010. aasta eelarves jäid kaitsekulutused mullusega sisemajanduse koguprodukti suhtes samale tasemele.

Ühtlasi vähendati mullu kaitseväelaste toetusi ning välismissioonidel olevate kaitseväelaste palku kärbiti 8 protsendi võrra.

Kaitseressursside amet jätkab aga tänavu täies jõus kaitseväelase ameti propageerimist ning esitleb selleks neljapäeval Tallinnas moodsat 3D formaadis reklaamvideot «Vapruse kutse», millega saab alguse kaitseväe imagokampaania teine etapp.

Kaitseressursside ameti avalike suhete nõuniku Ele Rõigase kinnitusel Eestis uudne 3D formaadis klipp kätte tavalise 2D formaadis klipi hinnaga. Sellegipoolest oli 20 kuni 40 sekundi pikkuste reklaamvideote maksumus märkimisväärne 270 000 krooni.

Rõigas selgitas, et 2008. aastal sõlmis kaitseressursside Amet reklaamfirmaga OÜ Creatum lepingu kolme aasta jooksul kaitseväe kui tööandja kuvandi arendamiseks.

«Arvestades kaitseväkke tegevteenistujate värbamise ning Kaitseväe Ühendatud Õppeasutuste Kõrgemasse Sõjakooli kandideerijate prioriteetsust, jäi eelarve nimetatud kampaania jätkamiseks 2010. aastal eelmise aasta tasemele,» selgitas Rõigas.

Selle nädala lõpus algabki «Elu kutse» kampaania järgmine etapp «Vapruse kutse», mille peamiseks eesmärgiks on Rõigase sõnul ohvitseri kutse ja Kõrgema Sõjakooli laiem tutvustamine ühiskonnas.

«Lisaks jätkab kampaania kaitseväe jõulisema ja modernsema avaliku kuvandi ehitamist,» selgitas Rõigas.

Kampaania koosneb erineva pikkusega telereklaamidest, mida hakatakse näitama telekanalitel TV3 ja TV6. Teleklipid on 30 sekundit pikad ja kinodes näidatakse 40 sekundi pikkust klippi 3D- ja 2D-formaadis.

«Lisaks on klippi võimalik vaadata erinevates pikkustes sotsiaalmeedias. Kampaania toetavateks kanaliteks on internet, raadioreklaamid ja trükimeedia,» lisas Rõigas.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles