Meediaekspert: EASi kampaania puhul toimib meediakära

rus.postimees.ee
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vitali Belobrovtsev.
Vitali Belobrovtsev. Foto: Den za Dnjom

Tallinna ülikooli professori, meediaekspert Vitali Belobrovtsevi hinnangul suurt poleemikat tekitanud Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) matrjoškadega reklaam ei tööta, küll aga toimib selle reklaami ümber puhkenud meediakära.

«Turiste ei meelita kohale mitte reklaam, vaid seda reklaami reklaamiv meediakära,» ütles Belobrovtsev väljaandele Postimees.ru.

Tema sõnul suhtub iga inimene matrjoškadega reklaamidesse vastavalt oma rikutuse tasemele. «Kes tahab solvuda - see solvub, kes ei taha - see ei solvu,» märkis ta.

Belobrovtsevi sõnul on nende reklaamide probleem selles, et seal puudub puänt. «On võetud idee, et venelased armastavad matrjoškasid, kuid reklaamis pole mõtet, sõnumit. See on sotsiaalreklaami piiri peal, aga see on alati raske, kuna reklaamida ei ole vaja mitte kaupa, vaid maad,» sõnas ta.

«Kui Eestil oleks oma trump, nagu näiteks Nokia Soomel, oleks palju lihtsam, kuid meil seda ei ole,» nentis meediaekspert. Tema sõnul ei saa lugeda Skype’i Eesti Nokiaks, kuna selle loomisel ei osalenud mitte ainult eestlased, vaid ka taanlased ja rootslased. Hea, et nad leidsid inimesed, kes kiiresti ja tõhusalt suutsid selle idee ellu viia (luua Skype – toim.), kuid see pole päris see ja praegusel juhul see ei tööta,» rääkis Belobrovtsev.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles