Natalja Matšenene: matrjoškadega reklaam on arusaadav eestlastele, kuid mitte venelastele

Uwe Gnadenteich
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Matrjoškade kampaania klipid kustutati.
Matrjoškade kampaania klipid kustutati. Foto: EAS

Produtsent Natalja Matšenene leiab, et matrjoškadega reklaamiklipid, mis peaksid Vene turiste Eestisse meelitama, on tegelikult Venemaa elanike jaoks arusaamatud.


«Reklaamitegijad unustasid ära, kellele nad seda teevad. Venemaa sihtauditoorium ei võta seda vastu. Reklaami loojad võivad mõelda, et see on kreatiivne ja julge ning tõenäoliselt pakkus selle tegemine neile suurt loomingulist rahuldust, aga venelased ei mõista seda kohe kindlasti,» ütles Matšenene portaalile rus.postimees.ee.

Produtsendi arvates peaksid Venemaa elanikele suuantud reklaamid olema rohkem traditsioonilisemad. «Parem oleks tellida reklaamid Venemaalt, sest sealsed spetsialistid tunnevad oma publikut paremini,» märkis Matšenene.

«Sellist reklaami poleks vaja olnud. See on arusaadav eestlastele, kuid mitte venelastele ja näitab ilmekalt eestlaste kivinenud mõtteviisi venelaste suhtes,» arvas ta.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles