Kui Autoleheni jõudis mullu info, et Eestis on taastamise lõpusirgel 1963. a Ferrari 250 GT, polnud seda algul kerge uskuda. Üks sõjajärgse autotööstuse suurimaid legende Eestis! Nüüd on töö lõpetatud ja homme, neljapäeval, esitletakse haruldust ka laiemale seltskonnale.
Eestis taastati haruldane Ferrari
1963. aasta 250 GTE 2+2 on selgelt vanim ja haruldasim Ferrari Eestis ning esimene, mis siin ka taastatud. Auto edasine saatus pole siiski veel selge. See on küll Eesti registris, aga ei kuulu eestimaalasele, kuigi seda võib veel mõnda aega Eestis näha, kirjutab Autoleht.
Raske töö kapriisse Itaalia auto taastamisel võtsid ette tallinlased Aleksander Muhu ja tema poeg Martin Muhu. Otsekohase mehena ei suhtu Aleksander Itaalia primadonnasse hellitavalt. «Absurdselt ehitatud auto,» resumeerib ta.
Auto saabus 2011. aastal Eestisse veerevana, kuid tükkideks võetuna. Jupid asusid kastides, ent olid müüja sõnul 98 protsendi ulatuses siiski olemas. Tegelikkus osutus mõistagi nukramaks. Rootslasest omanik oli autot ise esmalt 10 aastat sõidutanud, seejärel 10 aastat restaureerinud ning asjaga lõpule jõudmata veel 10 aastat enda käes hoidnud, kuni Muhud selle Eestisse tõid.