Baltika viis Ivo Nikkolo kaubamärgi Lätti

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: AFP / Scanpix

Baltika avab täna esimese Ivo Nikkolo esinduskaupluse Lätis, sellega on rõivakontsern täitnud lubaduse viia

premium

-klassi kaubamärgi  kõikidesse Balti riikidesse.


2006. aasta lõpust Baltikale kuuluv Ivo Nikkolo kaubamärk on omandamas rahvusvahelist mõõdet. Kahe aastaga on ettevõte laiendanud kaubamärgi kollektsiooni, uuendanud poekeskkonda ning avab juba neljanda uue kaupluse.

AS Baltika juhatuse esimehe Meelis Milderi kinnitusel on kaubamärgi müük esimesel uuel turul - Leedus, kujunenud edukaks. «Ivo Nikkolo on hetkel Baltika brändiportfelli kõige kiiremini kasvav kontseptsioon Leedu turul ning see andis kindlustunnet ka Lätti laienemisel,» sõnas ta.

Milderi kinnitusel on Baltimaades selles segmendis, kus Ivo Nikkolo paikneb, konkurentsisituatsioon leebem kui näiteks kiirmoebrändide vallas. «Klientide hulk, kes eelistavad terviklikku ja stiilset väljanägemist, kõrget kvaliteeti ja mainekat kaubamärki hetkemoele, kasvab pidevalt ning Ivo Nikkolo peab kasvama koos nendega,» rääkis Milder. Pikemas perspektiivis soovib Baltika muuta Ivo Nikkolo omas nišis arvestatavaks moebrändiks kogu Kesk- ja Ida-Euroopas.

Riia kaubanduskeskuses Spice avatavas esinduskaupluses on esindatud kaubamärgi sügistalvine kollektsioon, mida iseloomustavad minimalistliku joone, põnevate lõigete ja kvaliteetse materjalivalikuga rõivad. Kollektsioon pakub šikke kostüüme ja kleite, pidulikke komplekte, sooje ülerõivaid ning laia valikut aksessuaare - kingi, kotte, salle ja ehteid. Müügile tuleb ka Ivo Nikkolo unikaalne autoriehete kollektsioon. Kaupluse rõivavalik uueneb iga kahe nädala tagant.

93 ruutmeetrise üldpinnaga kaupluses on kasutatud Ivo Nikkolo uut sisekujunduslahendust, mis on tunnustatud ka Viru Keskuse parima poekeskkonna tiitliga. Kaupluse tunnuselementideks on tume salongilik interjöör ja ümber seinaperimeetri voolav fuksiaroosa rõivastange.

Ivo Nikkolo esimene kauplus väljaspool Eestit avati mullu märtsis Leedus. Praegu on kaubamärgil 7 kauplust, neist neli asuvad Eestis, kaks Leedus ja üks nüüd ka Lätis.

2007. aastal kujunes kaubamärgi jaemüügiks 25 miljonit krooni. Ettevõte opereerib Ivo Nikkolo kõrval ka Montoni, Mosaici ja Baltmani jaekettidega.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles