Baltika hulgimüük pressib lääne turule

Vootele Päi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pildil esitlevad lapsed Baltika kevadist moekollektsiooni..
Pildil esitlevad lapsed Baltika kevadist moekollektsiooni.. Foto: Annika Haas.

Eesti tugevamaid moeettevõtteid Baltika sai kaheaastase eeltöö tulemusena hulgimüügitellimuse ühelt Lääne-Euroopa suuremalt kaubamajade ketilt Peek & Cloppenburg, mille alla kuulub 80 kaubamaja Saksamaal ning 100 kaubamaja Euroopas.

Esialgu piirdub Peek & Cloppenburgi sisseost küll Mosaici naistekollektsiooniga, kuid sama kaubamärki kandev Baltika toodang jõuab seeläbi lettidele 13 kaubamajas Saksamaal, Austrias, Poolas, Šveitsis ja Lätis. Esimesed tellimused lähetatakse teele novembris.


Esialgu on need küll väiksemad, kuid Baltika juhatuse esimees Meelis Milderi sõnul tuleb suuremate tellimusteni jõudmiseks tõestada oma toodete ja tarnete kvaliteeti.
Baltika laienemine Lääne-Euroopasse toob muudatuse Baltika viimastel aastatel planeeritult kahanevasse hulgimüüki.

«Nimelt oleme asunud ümber orienteeruma järjest kokku kuivavalt Vene turult muudele, stabiilsematele turgudele,» ütles Baltika hulgimüügi divisjoni direktor ja juhatuse liige Boriss Loifenfeld.


Baltika ambitsioonid läänes aga Peek & Cloppenburgi koostööga ei piirdu. Potentsiaalsete koostööpartneritena nähakse ka teisi kaubamajade kette, näiteks Kaufhof ning Karstadt.


Baltika hulgimüük on suunatud lääne turule, kuid praegu on peamisteks partneriteks veel Baltikumi suured kaubamajad ning Venemaa. Hiljuti alustati hulgimüügiga ka Valgevene turule. Kui läände müüakse praegu Mosaici kaubamärgi all toodetavat kontorirõivastust, siis Venemaa hulgimüügist moodustab lõviosa Monton kaubamärgi all valmiv trendikaup.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles