Hansa Liisingu lahkuval juhil jäi üks plaan teostamata

Kaire Uusen
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mart Mägi
Mart Mägi Foto: Liis Treimann

Hansa Liisingu juhi ametist lahkuv Mart Mägi asub tööle autofirma Amserv tegevjuhina ja tunnistab, et senises ametis jäi tal vaid üks asi tegemata.


Kuigi Hansa Liisingut kolm aastat tüürinud Mägi teadis eesseisvatest muudatustest ja töökoha kadumisest, käis kõik oodatust kiiremini.



«Jah, oli teada, et muudatused on tulemas, aga need olid kavandatud hiljemaks. Minu lahkumine lihtsalt kiirendas kõike,» selgitas Mägi.



Nimelt sai ta oma kunagiselt tööandjalt autofirma Amservilt kutse tulla tagasi, seekord tegevjuhiks ja juhatuse liikmeks. «Neil (Amservil – toim) oli sel hetkel vajadus ja nad oskasid õigel ajal pakkumise teha,» tõdes Mägi.



Mägi sõnul on tal hea meel, et peaaegu kõik sai tehtud, mida Hansa Liisingusse tegema sai mindud. «Ainult üks asi jäi kripeldama – me ei jõudnud Eestis autoparkide juhtimiseni,» rõhutas Mägi.



Eeltöö on tema sõnul aga tehtud. «Õnneks on seal nii vägev meeskond, et nad teevad selle ära. See on ainult vormistamise küsimus.»



Praegu annab Mägi Hansa Liisingus oma töid üle. «Laenuotsustes ma enam ei osale. Projektid annan üle,» selgitas ta.



Hansapanga pressiesindaja Kristi Künnapas tõdes, et Mägi töökoha kadumine on seotud organisatsiooni kliendikesksemaks muutmisega. «Eraisikutega seotud liisinguteenused tõstetakse jaepanganduse juurde ja ettevõtetega seotu vastavalt ettevõtete panganduse juurde,» selgitas Künnapas.



Uues ametis on Mägi juba 1. oktoobrist. «Praegu (eile – toim) ma  olengi siin ja vaatan kabinetti üle, tundub, et on mõnus kodune tagasitulek,» nentis ta.



Et Mägi sõnul võtab uude ametisse sisseelamine 100 päeva, on veel vara öelda, millised on konkreetsed ülesanded, millega ta pihta hakkab.



«Autoturu seis on läinud muidugi keerulisemaks, aga ma ei karda. Igaüks peab oma klientide pärast pingutama. Arvestades Amservi minevikku ja väga head klienditeenindust, arvan, et Amserv on praegu väga heas seisus,» tõdes Mägi.



Lahendusi, kuidas Toyotasid ja Lexuseid müüva firma seisu veelgi parandada, on mitmeid. «Miks mitte müüma hakata uusi marke ja mudeleid, see on üks pool. Teiseks on võimalik edasi laieneda,  Eesti ja Läti ei ole kindlasti lõplikud sihtpunktid,» arutles Mägi. Ka  annaks tema hinnangul efektiivsust tõsta.



Kas Mägi karjääris kujuneb olulisemaks Hansa Liisingu juhtimine või Amservi tegevjuhiks minek, ei oska mees ise hinnata.



«Hindan eelkõige väljakutset. Ütleksin, et Amservi väljakutse on võrreldav sellega, mida ma läksin tegema Hansa Liisingusse. See mind elus edasi lükkabki, mitte rahanumbrid,» märkis Mägi, kes on juhtinud ka väikest konsultantide meeskonda.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles