Eesti IT-toode köidab Hiinat

Marti Aavik
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fragment Edicy veebilehest.
Fragment Edicy veebilehest. Foto: www.edicy.com

Eestlaste loodud lihtsate kodulehtede loomise platvorm Edicy võidab kliente üle maailma, viimast lihvi saav koduleheplatvorm on Hiinast leidnud juba üle 6000 kasutaja.


Arvestada tuleb, et tegemist on testversiooniga ning ainus reklaam on jutud maailma tehnika-blogides, kirjutab Äripäev.

«Avasime tasulise teenuse Edicy Pro paari nädala eest. Aasta lõpuks on meil eesmärk jõuda 100 000 Edicyga ehitatud veebini, millest Pro kasutajaid (teenuse eest maksjaid) oleks 1 protsendi ringis. Näeme oma esmase turuna mitte-ingliskeelset maailma, kus on võimalus saavutada valitsev turupositsioon,» rääkis Edicy juht Tõnu Runnel.

Edicy, millest veerand kuulub endisele Skype'i mehele ning praegusele riskikapitalistile Toivo Annusele, ei ole tegelikult midagi uut. Tegemist on lihtsa viisiga luua oma firmale või hobile koduleht etteantud sisuhaldusvidinate abil. Edicy on saanud foorumites kiita kui üks ilusaimaid tuhandete sarnaste toodete seas. Erinevalt konkurentidest on Edicy läbivalt paljukeelne. Teised piirduvad reeglina üksnes ingliskeelse teenusega.

«See oli ka meile üllatus, kui järsku hakkas Hiinast kliente tulema, päevas registreeriti sadade kaupa uusi kasutajaid,» rääkis Edicy turundusjuht Andres Sehr, kes lisas, et kuna tegemist on testversiooniga, siis ei ole mitte kuskil seda platvormi reklaamitud.

«Me postitasime lugusid erinevatesse blogidesse, kust meie lood sattusid ühte suurde tehnikafoorumisse ning nii see info levis,» sõnas Sehr.

Praegu on Edicyl 9400 klienti. Kui arvestada, et tulevikus on aastane teenustasu 1500 krooni, on juba olemasolevate klientidega võimalik luua 14-miljoniline käive.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles