Auhinnatud pakendid pandi näitusele

Teelemari Loonet
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Enne volbriööd pärast kella kuut õhtul enam viina poest osta ei saa.
Enne volbriööd pärast kella kuut õhtul enam viina poest osta ei saa. Foto: Toomas Huik

Eesti Tarbekunsti- ja Disainimuuseumis on üles rivistatud pea kõik viimase kümne aasta jooksul reklaami- ja turundusauhindu võitnud pakendid.

Disainer Dan Mikkini sõnul hakkab näitusel silma üks kurb tõsiasi – nimelt on suurem osa tunnustust leidnud pakendeid alkohoolsete jookide omad, vahendab ERR Uudised.

«Hea meelega näeks leidklikke, ahvatlevaid, naeru suule kutsuvaid kohupiimapakendeid ja saiapakendeid,» ütles Mikkin.

Reklaamifirma AD Angels disainer Kärt Villmann ütles tootedisaini trendidest rääkides, et praegu on väga populaarsed rahvusmustritega pakendid, mida näeb poelettidel liigagi palju. «Kui sa praegu eristuda tahad, siis sa ei lähe enam rahvusmustri peale välja,» märkis Villmann.

Näitust saab Eesti Tarbekunsti- ja Disainimuuseumi trepigaleriis näha 7. novembrini.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles