Ametiühing tahab liiklusseadusesse parandusi

Raul Sulbi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ohutussaared.
Ohutussaared. Foto: Transpordi ametiüing

Transpordi ametiühing saatis majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumile märgukirja, kus lisaks muule tegid teetöötajad ettepaneku seada spetsiaalne ametikoolituse kohustus ka teehooldajatele.

Rahul ei ole ametiühing ka liiklusseaduse sättega, mis seab kogu vastutuse teehooldega seotud liiklusõnnetuse eest hooldussõiduki juhile, teatas ametiühingu pressiesindaja.

Transpordi ametiühingu esimehe Peep Petersoni sõnul taotleb transpordi ametiühing, et kõik teehooldusmasinad näeksid tulevikus üldjoontes ühesugused välja, oleksid korrektselt tähistatud ja eristuksid selgelt ülejäänud liikluspildis.

«See suurendab nii liiklejate kui teetöötajate endi ohutust. Samuti tahaksime üle vaadata kollase vilkuri kasutamise reeglid, et tõesti ohtlikud teemasinad oleksid teistest nähtavamad,» rääkis Peterson.

Transpordi ametiühingu usaldusisik Rando Raudsepp toob teehoolduse probleemina välja ka rohkete ohutussaartega kitsad teed ja ristmikud, kus on suurte masinatega raske manööverdada.

«Lisaks näevad paljud teedeprojektid täna ette eraldi kergliiklustee rajamise vahetult sõidutee kõrvale,» rääkis Raudsepp ja tõdes, et sõiduteed puhtaks lükates ei jäägi sageli muud üle, kui lumevall kõnniteele lükata.

Transpordi ametiühingusse kuulub 1200 teetöötajat nii teehoolduse kui -ehituse valdkonnas ning nende huvide paremaks esindamiseks tegutseb ametiühingus alates 1999. aastast spetsiaalne teedesektsioon.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles