Maanteeamet peab teehoolduslepingute küsimusele viivitamatult lahenduse leidma (2)

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Libedad teed.
Libedad teed. Foto: Virgo Pärn

Majandus- ja taristuminister Kristen Michal tõdes, et praegu on Eestis neli piirkonda, kus ei jälgita majandusministeeriumi 2011. aastal kehtestatud nõudeid, kuid maanteeamet sai täna ülesande aega viitmata tegutseda, et teehooldusnõuded kehtiksid kogu Eestis.

«Maanteeamet sai täna ülesande aega viitmata tegutseda, et kogu Eestis kehtiks nõuded, mis peavad teehoolduses kehtima ja seda nad täitma läksid,» ütles Michal.

Minister rääkis, et tema ja liikluskomisjoni sõnum oli, et maanteeamet oleks pidanud juba palju varem tulema majandusministeeriumisse arutama probleemi nõuete täitmisega. Tollased maanteeameti otsustajad plaanisid tema sõnul minna üle uutele nõuetele siis, kui eelmiste riigihangete perioodid lõppevad.

«Kuna lepingud on pikad, viimased muutuvad 2017. ja 2018. aastal, siis palusime maanteeametil leida lahendus aega viitmata, lähipäevil tulevad nad ministeeriumisse, ning vajadusel aitame lahendused leida, et nõuded saaks ka viimases kolmes piirkonnas tagatud, nagu mujal Eestis,» kinnitas Michal.  

Kui küsimus on rahaline, siis aastatel 2011 kuni 2016 oleks Michali sõnul saanud rahalist küsimust korduvalt tõstatada. «Pigem jäi meil liikluskomisjonis mulje, et maanteeameti tollased otsustajad nägid küsimust õiguslikus probleemis, kuidas muuta riigihankega sõlmitud lepinguid ja ka õhustikus, et riigihankel sõlmitud lepingu muutmine võib tuua tagajärjeks karistusõigusest mõne koosseisu,» rääkis ta.

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles