RKASi nõukogu annab Somelarile võimaluse end parandada (1)

Helen Mihelson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Urmas Somelar.
Urmas Somelar. Foto: Sander Ilvest

Riigi Kinnisvara AS (RKAS) nõukogu esimees usub, et riigiettevõtte juhi Urmas Somelari tänane vabandus oli siiras.

Nõukogu esimees Tarmo Porgand avaldas pressiteate vahendusel kahetsust RKASi teenusekvaliteedi ja avalikkusega suhtlemise teemal kujunenud olukorra pärast. Ühtlasi loodab nõukogu esimees, et juhatuse esimees Urmas Somelari tänane avalik vabandamine oma väljaütlemiste pärast oli siiras.

«Ettevõte peab olema professionaalne suhtluses nii oma klientidega kui ka laiema avalikkusega üldiselt. Tunnistame, et oleme teinud selles osas vigu ja peame muutuma paremaks,» lisas Porgand.

Porgand tunnistas Postimehele, et tänase päeva jooksul on tema peast läbi käinud ka mõte, kas Somelar ikka sobib ettevõtet juhtima. Kriitikatulva alla sattunud juhi endaga suheldes on Porgandi sõnul siiski saanud selgeks, et ta kahetseb öeldut. Seetõttu ei näe nõukogu täna põhjust Somelari tagasikutsumiseks.

«Siin ei ole midagi öeldagi. Tema näited olid ebakohased,» kommenteeris ta Somelari intervjuud tänases EPLis. «Ta oleks pidanud suutma end RKASi tegevuste kommenteerimisel fookuses hoida ja mitte laskuma piltlikesse näidetesse.» 

«Sellised väljaütlemised kindlasti jätavad RKASi mainele negatiivse jälje,» nentis ta. Küll aga kavatseb RKAS tema sõnul tegutseda selles suunas, et parandada mitte ainult kuvandit, vaid ka sisu ehk pakutavaid teenuseid.

RKAS tahab teenuste kvaliteeti tõsta

Lisaks arutas RKASi nõukogu arutas eilsel nõupidamisel muu hulgas ettevõtte kliendi rahulolu-uuringu tulemusi ja selle baasil kavandatut. Arutelu tulemusel seati juhatusele ülesandeks koondada eraldiseisvalt planeeritud tegevused üheks terviklikuks ja fokuseeritud tegevuskavaks, kuidas ilmnenud kitsaskohti lahendada ning teenuste kvaliteeti ja kliendi rahulolu tõsta.

«Alates veebruarist on RKAS tutvustanud klientidele uuringu tulemusi ning kavandatud edasisi samme, kuid leiame, et vajalik on tulemused veelkord täie tõsidusega läbi analüüsida ning konkreetsed sammud kokku leppida. Suhtume klientide rahulolusse täie tõsidusega ning kindlasti ei jäta me ühegi kliendi puhul uuringu tulemusi tähelepanuta. RKAS ei tellinud uuringut sahtlisse panemiseks, vaid selleks, et saaksime oma tööd paremini korraldada,» lisas Porgand.

Tegevusplaani arutab nõukogu uuesti hiljemalt juuni algusesse kavandatud koosolekul.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles