Teisipäeva õhtul kella 18. 30 ajal pöördus Horvaatiasse lendu alustanud Nordica/Adria Airwaysi lennuk tagasi Tallinna lennujaama, kuna lennukil tekkis tarkvaraprobleem, mida õhust polnud võimalik parandada.
Adria Airwaysi lennuk pöördus tarkvaraprobleemi tõttu Tallinna tagasi
Nordica äriarenduse juht Sven Kukemelk ütles, et umbes veerand tundi pärast õhkutõusu, veel ajal, mil lennuk oli Eesti õhuruumis, tuli lennukil tagasi pöörduda, kuna tekkis probleem navigatsioonisüsteemiga.
Kui lennuk oli õnnelikult Tallinna lennujaamas maandunud, tegi tehnik lennuki navigatsioonisüsteemile taaskäivituse, mis probleemi lahendas, ütles Kukemelk. Ohtu reisijatele tema sõnul ühelgi hetkel ei tekkinud. «Ma ei tea ühtki juhtumit, kui sellise probleemi tõttu midagi tõsist oleks juhtunud,» märkis Kukemelk.
Kell 21 väljus lennuk Tallinna lennujaamast uuesti. Kukemelki sõnul võtsid reisijad juhtunut rahulikult ja kõik läksid ka uuesti sama lennuki pardale.
Kukemelk kinnitas, et sellist tüüpi viga tuleb ette suhteliselt harva, kuid tagasipöördumisi eri põhjustel ikka juhtub. Sel aastal on see teine kord, kui Nordica reisijad on pidanud Tallinna lennujaama lennuki rikke tõttu tagasi pöörduma.