Rahvas teritab hambaid Eesti uue brändi kallal (15)

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) all tegutsev disainimeeskond avalikustas pooleaastase töö tulemusena valminud Eesti brändi kontseptsiooni, mille läbivateks elementideks on ühtne kirjatüüp, rohkelt Eestit ja eestlasi kirjeldavad sõnumeid ja ikoone ning läbiva joonena rändrahnude motiiv ja elektroonilisusele viitav täht «e».
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) all tegutsev disainimeeskond avalikustas pooleaastase töö tulemusena valminud Eesti brändi kontseptsiooni, mille läbivateks elementideks on ühtne kirjatüüp, rohkelt Eestit ja eestlasi kirjeldavad sõnumeid ja ikoone ning läbiva joonena rändrahnude motiiv ja elektroonilisusele viitav täht «e». Foto: JAANUS LENSMENT/POSTIMEES

Täna tutvustati Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) all tegutseva disainimeeskonna pooleaastase töö tulemusena valminud uut Eesti brändi. Sotsiaalmeedia kihab reaktsioonidest, seostest ja emotsioonidest. Milliseid mõtteid tekitab uus bränd?

Ettevõte Felix kirjutab sotsiaalmeedias, et Eesti Disainimeeskond käis Felixi «Tee ise» keskkonnas ideid vormistamas. «Väga meeldiv on näha, et meie disainikeskkond pakub väljakutset ka Eesti tippdisaineritele.»


Tänasel üritusel jagati ka uue brändi kujunduselementidega riidest kotte, mille sees olevalt sildilt selgus, et need on valmistatud Indias. Postimees küsis, miks ei ole Eesti brändi tutvustavaid tooteid tehtud Eestis.

Eesti uut brändi tutvustav kott. / Jaanus Lensment/Postimees
Eesti uut brändi tutvustav kott. / Jaanus Lensment/Postimees Foto: JAANUS LENSMENT/POSTIMEES
Eesti uut brändi tutvustav kott. / Jaanus Lensment/Postimees
Eesti uut brändi tutvustav kott. / Jaanus Lensment/Postimees Foto: JAANUS LENSMENT/POSTIMEES

«Edaspidi toodetakse Eesti brändi kingitused võimalusel Eestis. Esitluse tarbeks valisime lahenduse, mis sai esitluse ajaks valmis,» põhjendas EASi pressiesindaja Emilie Toomela.

Pikaaegne rahvusringhäälingu saatejuht ja toimetaja Toomas Luhats kirjutab, et uue Eesti brändiga läks kasinalt: «Kõik vahepealne, mida ma seni näinud olen, on mulle kasvõi natukenegi meeldinud. Praegune ei meeldi mulle üldse, absoluutselt 0. Mul on väga kahju, aga keegi võiks öelda: «aga tal ei ole ju midagi seljas» (Keisri uued rõivad).»



Turismiettevõtja Imre Sooäär tänas sotsiaalmeedias uue Eesti brändi loojaid ja disainereid: «See ei ole järjekordne müstiline «märk» või «logo», mida paljud ekslikult ootasid. See on raamistik, kuidas oma lugusid jutustada ja taustsüsteem ning tööriistad, millega seda teha. Sisuks on siiski Eesti tegusad ja nutikad inimesed ise, nende loodud tooted ja teenused, meie loodus, lood ja laulud. Kaasati ka Peter Kentie est-idee ja sisendid kõigilt Eesti kuvandi otsingutes osalenutelt. Nüüd tuleb rändrahnud laia ilma viia.»

Siim Kiisleril tekkis samuti huvitav mõttevälgatus:

Eesti Päevalehe ajakirjanik Raimo Poom avaldas Twitteris Eesti uuest brändist. «Täna teatati, et see roheline laik sümboliseerib uut Eesti brändi.»

Mida arvab Kanal 2-e reporter Imre Kaas? 

Kommentaarid (15)
Copy
Tagasi üles