Maanteeameti otsus ärritab turismiettevõtjaid

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Võhandu jõgi on kanuutajate seas väga populaarne.
Võhandu jõgi on kanuutajate seas väga populaarne. Foto: Sille Annuk

Sel suvel peaks maanteeameti plaanide järgi minema remonti Põlva ja Värska vaheline maantee lõigus Soohara-Verioramõisa ja Verioramõisa-Niitsiku eesmärgiga tõsta sõidumugavuse ja liiklusohutuse taset. Praegused plaanid tekitavad aga vastasseisu veeturismi ettevõtjate ja ameti vahel.

Võhandu jõgi on üks Eesti atraktiivsemaid jõgesid ning eriti populaarne on liivakivipaljanditega Süvahavva-Reo lõik, kirjutab Lõuna Leht. Reo silla lähedus on kujunenud aastakümnete jooksul veematkajate n-ö lõpp-punktiks, kus võetakse kanuud, süstad ja kummipaadid veest välja ning tõstetakse auto haagis-treileritele.

Kuid maanteeameti kavandatud projekt näeb ette pikemas lõigus põrkepiirde rajamist tee äärde, mis takistab autode ja haagiste ligipääsu jõele ja kinnistule ning kanuude käsitsi transportimine sillast kaugemale oleks võimalik ainult mööda sõiduteed liikudes.

Vältimaks liiklusohtlikke olukordi, tegid turismiettevõtjad veebruari alguses ettepaneku rajada põrkepiirde taha laiem teeperv, et oleks ohutu kanuusid vms transportida. Maanteeamet ettepanekut siiski arvesse ei võtnud ning 14. veebruaril väljastatud ehitusloa korraldus paadimatkajate autode parkimisvõimalust Reo silla juures ei arvesta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles