Liikluskomisjon kaalus keskpiirete kasutamist maanteedel (2)

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Teed võivad muutuda libedaks.
Teed võivad muutuda libedaks. Foto: Marianne Loorents / Virumaa Teataja

Kolmapäeval koos istunud valitsuse liikluskomisjon arutas seoses hiljutiste ränkade avariidega mõnedel maanteelõikudel sõiduradade keskpiirete kasutamist.

Lisaks liiklusohutuse olukorrale arutas liikluskomisjon muu hulgas ka veokite teekasutustasu rakendamise küsimusi, maanteeinfokeskuse tegevuste üleandmist häirekeskusele ning teatud maanteelõikudel sõiduradade keskpiirete kasutamist, teatas majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi pressiesindaja.

Liikluskomisjoni istungil oli kesksel kohal olukord liikluses. Kui 2017. aasta paistis silma kõigi aegade madalaima liikluses hukkunute arvu poolest, siis 2018. aasta on alanud traagiliselt.

«Jaanuar on liiklusõnnetuste ja inimohvrite arvu poolest olnud tõeliselt sünge kuu, kuid loodetavasti olukord normaliseerub ja me suudame liiklusohutust suurendada. Möödunud aasta numbreid saab pigem pidada positiivseteks, kuid samas tuleb rohkem tähelepanu pöörata ka raskete vigastustega lõppenud õnnetustele,» ütles minister Kadri Simson pressiteate vahendusel.

Nii politsei kui maanteeameti esindajad tõdesid, et heitlikes ilmastikuoludes on raske nii autojuhil kui tee hooldajal – libedus võib tekkida minutitega ja ootamatult ka juhul, kui tee hooldaja on andnud endast parima ning ka hoolas juht võib sattuda ohtlikku olukorda.

2017. aasta oli läbi aegade liiklusstatistika kokkuvõttes ohvritevaeseim, liikluses hukkus 48 inimest. Eelnevatel aastatel on see number jäänud 70-80 lähedale ning umbes 15 aastat tagasi küündis veel 200-ni.

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles