Meedia tähelepanu parteidele kasvas juunis märgatavalt

Kadri Ratt
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Scanpix / kollaaž Katri Karing

Indrek Tarandi nimetamine presidendikandidaadiks ja maamaksu vähendamine kasvatasid juunis meedia tähelepanu erakondadele eelmise kuuga võrreldes koguni 23 protsenti.

Suuremad trükimeediaväljaanded ja internetiportaalid mainisid juunis erakondi 2499 korral, selgus ERR Uudiste tellimusel valminud monitooringufirma Meedius uuringust.

Mais oli see number vaid 2018 ehk viimase üheksa kuu madalaim näitaja.

Enne valimisi oli ajakirjandus kaheksa kuud järjest kõige enam rääkinud Keskerakonnast, kuid märtsis viis valimiste võit esimesele ja teisele kohale Reformierakonna ja IRL-i.

Aprillis tõusis Keskerakond taas tavapärasele esimesele kohale ning püsis seal ka mais ja juunis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles