Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Eesti uudised

:

TTÜ pani enim rõhku tehnilistele ja rasketele erialadele

Tallinna Tehnikaülikooli sisseastumiskampaania keskendus tehnilistele ja rasketele erialadele ning üliõpilasteni püüti jõuda otsekontaktide, interneti ja telereklaami kaudu.

«Panime rõhku tehnilistele ja niinimetatud rasketele erialadele, eesmärgiga äratada just reaalainetes tugevate abiturientide tähelepanu. Kampaania oli suunatud online-sihtgruppidele ja uue suunana keskenduti personaalsete kontaktide loomisele,» rääkis TTÜ kommunikatsioonitalituse juhataja Terje Talv.

Tema sõnul kasutati varasemast vähem trükimeediat, kuid esmakordselt kasutati TTÜ kampaanias telereklaami.

Talv rääkis, et kampaaniale eelnes uuring, mis määras reklaamikanalite ja tegevuste valiku. Seetõttu erines kogu kampaani olemus varasematest, näiteks trükireklaame kasutati nüüd vaid mõne kindla väikse eesmärgi saavutamiseks. Varasemast rohkem energiat läks Talve hinnangul konkreetse sõnumi välja töötamiseks, selle sihtgrupile omaseks muutmiseks ning otsesuhtluseks.

«Tehnikaülikooli kampaania oli suunatud otse abiturendile.Meie soov oli olla seal, kus abiturient juba on, pakkuda talle võimalusi parimaks kõrghariduse omandamiseks ja kuulata tema soove. Suure osa meie kampaaniast moodustab suhtlus partnerkoolidega ehk personaalne lähenemine,» selgitas Talv.

«Sellel aastal oleme rahul saavutatud tulemustega, meil õnnestus äratada just meile sobivate uute tudengite tähelepanu. Endistest aastatest suurem oli sisseastumine just tehnilistele erialadele ja kandideerijate seal on rõõmustavalt palju väga heade õpitulemustega noori.»

Tema sõnul tuleb kodumaisest sisseastumiskampaaniast eraldi vaadelda välistudengitele suunatud teavitust, mis kestab suuremalt jaolt läbi terve aasta ning ei ole võrreldav Eesti värsketele tudengitele suunatud tegevusega.

«Välistudengitel on teise riiki õppima minemine pika-ajaline protsess, mis nõuab pikemat ettevalmistust ja seega teistsugust lähenemist ka reklaami ja turunduse poolt. Väga suur roll oli spetsiaalselt välistudengitele suunatud kampaanial, mis viidi läbi TTÜ-le enim huvi pakkuvates riikides, kasutati otsesuhtlust ja ajalehereklaame,» sõnas Talv.

TTÜ kampaania ideed, vajadused ja sisu tulid teaduskondadelt turundus- ja kommunikatsioonitalitusse, mis koordineeris ja juhtis kampaania kõiki osi, seega oli sellesse hõlmatud terve ülikool.

«Kampaania teostas Tallinna Tehnikaülikool, uued targad üliõpilased on kogu ülikoolipere eesmärk. Abiks oli Kontuur Leo Burnett,» märkis Talv.


Logi sisse:
Vaata kommenteerimise tingimusi | Näita e-maili avalikult:
Telli Postimees endale koju
Kuuluta Postimehe paberlehes
Päevakava
Viimased uudised
Tervis
Majandus24
Sport
TallinnCity
Naine
48h populaarsemad teemad
Maailm
Tarbija24
Arvamus
VIIMASED GALERIID
Postimees +
SOOV.EE
Juhtimine
Elukeskkond
Sünnipäevad

Palju õnne!

Onu Bella (Igor Maasik)

53

Onu Bella (Igor Maasik)

laulja ja muusik

Indrek Toome, 71

poliitik ja ärimees

Rein Aedma, 62

kiviraidur, Imeliku osatäitja filmides "Kevade", "Suvi" ja "Sügis".

Raul Narits, 62

õigusteadlane

Sergei Babenko, 53

korvpallur

Jaanus Raidal, 51

poliitik ja omavalitsustegelane

Urmas Tartes, 51

bioloog

Valdo Preema, 45

muusik

Indrek Sell, 31

loodusfotograaf

Horoskoop
Tartu Postimees
60 PLUSS
Pärnu
Viljandi
Rakvere
Paide
Valga
Top lood
Top kommentaarid
Arhiiv
Pilt.postimees.ee viimati lisatud
Valuutakursid
USD
0,778 EUR
GBP
1,271 EUR
LTL
0,29 EUR
SEK
0,109 EUR
RUB
0,02 EUR
=
Kursid seisuga: 19.09.2014