TTÜ pani enim rõhku tehnilistele ja rasketele erialadele

Urmas Neeme
Urmas Neeme
:

Tallinna Tehnikaülikooli sisseastumiskampaania keskendus tehnilistele ja rasketele erialadele ning üliõpilasteni püüti jõuda otsekontaktide, interneti ja telereklaami kaudu.

«Panime rõhku tehnilistele ja niinimetatud rasketele erialadele, eesmärgiga äratada just reaalainetes tugevate abiturientide tähelepanu. Kampaania oli suunatud online-sihtgruppidele ja uue suunana keskenduti personaalsete kontaktide loomisele,» rääkis TTÜ kommunikatsioonitalituse juhataja Terje Talv.

Tema sõnul kasutati varasemast vähem trükimeediat, kuid esmakordselt kasutati TTÜ kampaanias telereklaami.

Talv rääkis, et kampaaniale eelnes uuring, mis määras reklaamikanalite ja tegevuste valiku. Seetõttu erines kogu kampaani olemus varasematest, näiteks trükireklaame kasutati nüüd vaid mõne kindla väikse eesmärgi saavutamiseks. Varasemast rohkem energiat läks Talve hinnangul konkreetse sõnumi välja töötamiseks, selle sihtgrupile omaseks muutmiseks ning otsesuhtluseks.

«Tehnikaülikooli kampaania oli suunatud otse abiturendile.Meie soov oli olla seal, kus abiturient juba on, pakkuda talle võimalusi parimaks kõrghariduse omandamiseks ja kuulata tema soove. Suure osa meie kampaaniast moodustab suhtlus partnerkoolidega ehk personaalne lähenemine,» selgitas Talv.

«Sellel aastal oleme rahul saavutatud tulemustega, meil õnnestus äratada just meile sobivate uute tudengite tähelepanu. Endistest aastatest suurem oli sisseastumine just tehnilistele erialadele ja kandideerijate seal on rõõmustavalt palju väga heade õpitulemustega noori.»

Tema sõnul tuleb kodumaisest sisseastumiskampaaniast eraldi vaadelda välistudengitele suunatud teavitust, mis kestab suuremalt jaolt läbi terve aasta ning ei ole võrreldav Eesti värsketele tudengitele suunatud tegevusega.

«Välistudengitel on teise riiki õppima minemine pika-ajaline protsess, mis nõuab pikemat ettevalmistust ja seega teistsugust lähenemist ka reklaami ja turunduse poolt. Väga suur roll oli spetsiaalselt välistudengitele suunatud kampaanial, mis viidi läbi TTÜ-le enim huvi pakkuvates riikides, kasutati otsesuhtlust ja ajalehereklaame,» sõnas Talv.

TTÜ kampaania ideed, vajadused ja sisu tulid teaduskondadelt turundus- ja kommunikatsioonitalitusse, mis koordineeris ja juhtis kampaania kõiki osi, seega oli sellesse hõlmatud terve ülikool.

«Kampaania teostas Tallinna Tehnikaülikool, uued targad üliõpilased on kogu ülikoolipere eesmärk. Abiks oli Kontuur Leo Burnett,» märkis Talv.

Kirjuta toimetajalePrindi
Artikli märksõnadreklaamikampaaniasisseastuminetallinna tehnikaülikoolterje talvttü
Samal teemal
Sisuturundus
kirev elu
MUINASTULEDE ÖÖ ÜLE EESTI
33. tallinna ralli
Nädala näod
Päevakava
Just nüüd
28Aug Postimehe otsepilt: Eesti meistrivõistlused takistus- ja koolisõidus>
Viimased uudised
Rio 2016Kõik
TarbijaKõik
VideoKõik
Teadus ja tehnikaKõik
MajandusKõik
MaailmKõik
SportKõik
NaineKõik
TervisKõik
MaaeluKõik
TallinnKõik
Tartu PostimeesKõik
48h populaarsemad teemad
Tänane lehtKõik
ArvamusKõik
KultuurKõik
ReisKõik
KoduKõik
LemmikKõik
VIIMASED GALERIID
SOOV.EE
Sünnipäevad

Palju õnne!

Gunnar Okk

56

Gunnar Okk

firmajuht

Mati Hint, 79

keeleteadlane ja poliitik

Toomas Leius, 75

tennisist

Tõnu Kaljuste, 63

koorijuht ja dirigent

Toivo Jürgenson, 59

majandustegelane ja poliitik

Horoskoop
SetomaaKõik
60 PLUSSKõik
Arhiiv
Pärnu
Viljandi
Rakvere
Paide
VALGA
Liitu Postimehe uudiskirjaga ja ole kursis päeva olulisimate uudistega!
Vali omale meelepärased teemad:
Aitäh, et liitusid
Postimehe uudiskirjaga!
Juba homme jõuab esimene uudiskiri sinuni.
TAGASI POSTIMEHE LEHELE