Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Eesti uudised

:

TTÜ pani enim rõhku tehnilistele ja rasketele erialadele

Tallinna Tehnikaülikooli sisseastumiskampaania keskendus tehnilistele ja rasketele erialadele ning üliõpilasteni püüti jõuda otsekontaktide, interneti ja telereklaami kaudu.

«Panime rõhku tehnilistele ja niinimetatud rasketele erialadele, eesmärgiga äratada just reaalainetes tugevate abiturientide tähelepanu. Kampaania oli suunatud online-sihtgruppidele ja uue suunana keskenduti personaalsete kontaktide loomisele,» rääkis TTÜ kommunikatsioonitalituse juhataja Terje Talv.

Tema sõnul kasutati varasemast vähem trükimeediat, kuid esmakordselt kasutati TTÜ kampaanias telereklaami.

Talv rääkis, et kampaaniale eelnes uuring, mis määras reklaamikanalite ja tegevuste valiku. Seetõttu erines kogu kampaani olemus varasematest, näiteks trükireklaame kasutati nüüd vaid mõne kindla väikse eesmärgi saavutamiseks. Varasemast rohkem energiat läks Talve hinnangul konkreetse sõnumi välja töötamiseks, selle sihtgrupile omaseks muutmiseks ning otsesuhtluseks.

«Tehnikaülikooli kampaania oli suunatud otse abiturendile.Meie soov oli olla seal, kus abiturient juba on, pakkuda talle võimalusi parimaks kõrghariduse omandamiseks ja kuulata tema soove. Suure osa meie kampaaniast moodustab suhtlus partnerkoolidega ehk personaalne lähenemine,» selgitas Talv.

«Sellel aastal oleme rahul saavutatud tulemustega, meil õnnestus äratada just meile sobivate uute tudengite tähelepanu. Endistest aastatest suurem oli sisseastumine just tehnilistele erialadele ja kandideerijate seal on rõõmustavalt palju väga heade õpitulemustega noori.»

Tema sõnul tuleb kodumaisest sisseastumiskampaaniast eraldi vaadelda välistudengitele suunatud teavitust, mis kestab suuremalt jaolt läbi terve aasta ning ei ole võrreldav Eesti värsketele tudengitele suunatud tegevusega.

«Välistudengitel on teise riiki õppima minemine pika-ajaline protsess, mis nõuab pikemat ettevalmistust ja seega teistsugust lähenemist ka reklaami ja turunduse poolt. Väga suur roll oli spetsiaalselt välistudengitele suunatud kampaanial, mis viidi läbi TTÜ-le enim huvi pakkuvates riikides, kasutati otsesuhtlust ja ajalehereklaame,» sõnas Talv.

TTÜ kampaania ideed, vajadused ja sisu tulid teaduskondadelt turundus- ja kommunikatsioonitalitusse, mis koordineeris ja juhtis kampaania kõiki osi, seega oli sellesse hõlmatud terve ülikool.

«Kampaania teostas Tallinna Tehnikaülikool, uued targad üliõpilased on kogu ülikoolipere eesmärk. Abiks oli Kontuur Leo Burnett,» märkis Talv.

Kirjuta toimetajalePrindi
LinkMail
Märksõnad:reklaamikampaaniasisseastuminetallinna tehnikaülikoolterje talvttü
Samal teemal
Kreeka ja Euroopa Liit
Sponsoreeritud artiklid
nädala näod
EUROOPA VÄLISPOLIITIKA HINNETELEHT
sõda ukrainas
noo99 «SAVISAARE BLOGI»
ränk õnnetus estonia kaevanduses
Gallup

Kas oled kiiruseületamisega politseile vahele jäänud?

Küsitluses on osalenud 6786 inimest
«Pealtnägija» järelkaja
arvamusplats
Päevakava
Just nüüd10:30
31JaaLaskesuusatamise EM: naiste sprint>
Täna13:45
31JaaLaskesuusatamise EM: meeste sprint>
Viimased uudised
TervisKõik
Majandus24Kõik
SportKõik
PoliitikaKõik
TallinnCityKõik
NaineKõik
48h populaarsemad teemad
Gallup

Küsitluses on osalenud  inimest
MaailmKõik
TarbijaKõik
ArvamusKõik
VIIMASED GALERIID
Ajakiri HelloKõik
Postimees +Kõik
Gallup

Küsitluses on osalenud  inimest
SOOV.EE
JuhtimineKõik
Sünnipäevad

Palju õnne!

Raivo Adlas

75

Raivo Adlas

näitleja ja lavastaja

Enn Anupõld, 78

ajakirjanik

Dave Benton (Efren Eugene Benita), 64

laulja

Jüri Kõre, 62

rahvastikuteadlane ja poliitik

Anne Eenpalu, 61

noorteorganisatsiooni Lindatütred ja Kalevipojad rajaja

Väino Linde, 56

riigikogu liige

Hasso Krull, 51

luuletaja, esseist ja tõlkija

Hendrik Sal-Saller, 49

laulja

Aivar Korjus, 43

krossimootorrattur

Ken Saan, 39

filmimees

Maret Ani, 33

tennisist

Horoskoop
Tartu PostimeesKõik
60 PLUSSKõik
Pärnu
Viljandi
Rakvere
Paide
VALGA
Top lood
Top kommentaarid
Arhiiv
Pilt.postimees.ee viimati lisatud
kasutaja raul1972 galeriist
Valuutakursid
USD
0,885 EUR
GBP
1,331 EUR
SEK
0,107 EUR
RUB
0,013 EUR
=
Kursid seisuga: 30.01.2015
Postimehe google+ leht