Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Eesti uudised

:

TTÜ pani enim rõhku tehnilistele ja rasketele erialadele

Tallinna Tehnikaülikooli sisseastumiskampaania keskendus tehnilistele ja rasketele erialadele ning üliõpilasteni püüti jõuda otsekontaktide, interneti ja telereklaami kaudu.

«Panime rõhku tehnilistele ja niinimetatud rasketele erialadele, eesmärgiga äratada just reaalainetes tugevate abiturientide tähelepanu. Kampaania oli suunatud online-sihtgruppidele ja uue suunana keskenduti personaalsete kontaktide loomisele,» rääkis TTÜ kommunikatsioonitalituse juhataja Terje Talv.

Tema sõnul kasutati varasemast vähem trükimeediat, kuid esmakordselt kasutati TTÜ kampaanias telereklaami.

Talv rääkis, et kampaaniale eelnes uuring, mis määras reklaamikanalite ja tegevuste valiku. Seetõttu erines kogu kampaani olemus varasematest, näiteks trükireklaame kasutati nüüd vaid mõne kindla väikse eesmärgi saavutamiseks. Varasemast rohkem energiat läks Talve hinnangul konkreetse sõnumi välja töötamiseks, selle sihtgrupile omaseks muutmiseks ning otsesuhtluseks.

«Tehnikaülikooli kampaania oli suunatud otse abiturendile.Meie soov oli olla seal, kus abiturient juba on, pakkuda talle võimalusi parimaks kõrghariduse omandamiseks ja kuulata tema soove. Suure osa meie kampaaniast moodustab suhtlus partnerkoolidega ehk personaalne lähenemine,» selgitas Talv.

«Sellel aastal oleme rahul saavutatud tulemustega, meil õnnestus äratada just meile sobivate uute tudengite tähelepanu. Endistest aastatest suurem oli sisseastumine just tehnilistele erialadele ja kandideerijate seal on rõõmustavalt palju väga heade õpitulemustega noori.»

Tema sõnul tuleb kodumaisest sisseastumiskampaaniast eraldi vaadelda välistudengitele suunatud teavitust, mis kestab suuremalt jaolt läbi terve aasta ning ei ole võrreldav Eesti värsketele tudengitele suunatud tegevusega.

«Välistudengitel on teise riiki õppima minemine pika-ajaline protsess, mis nõuab pikemat ettevalmistust ja seega teistsugust lähenemist ka reklaami ja turunduse poolt. Väga suur roll oli spetsiaalselt välistudengitele suunatud kampaanial, mis viidi läbi TTÜ-le enim huvi pakkuvates riikides, kasutati otsesuhtlust ja ajalehereklaame,» sõnas Talv.

TTÜ kampaania ideed, vajadused ja sisu tulid teaduskondadelt turundus- ja kommunikatsioonitalitusse, mis koordineeris ja juhtis kampaania kõiki osi, seega oli sellesse hõlmatud terve ülikool.

«Kampaania teostas Tallinna Tehnikaülikool, uued targad üliõpilased on kogu ülikoolipere eesmärk. Abiks oli Kontuur Leo Burnett,» märkis Talv.

Kirjuta toimetajalePrindi
LinkMail
Märksõnad:reklaamikampaaniasisseastuminetallinna tehnikaülikoolterje talvttü
Samal teemal
Sponsoreeritud artiklid
kodanikupäev
kuu aega viljandi tragöödiast
reporter.ee videod
arvamusplats
miks ei luba USA krossi riiki?
EESTI LUTERI KIRIK SAI UUE JUHI
Gallup

Kas teie palk on viimase aasta jooksul tõusnud?

Küsitluses on osalenud 2642 inimest
Gamefriik
Päevakava
Täna09:30
27NovOtse: ELi ja Venemaa vabakondade foorumi avamine ja arutelu «Euroopa Liit ja Venemaa: koos või lahus?»>
Täna21:30
27NovOtse: Svjata Vatra kontsert Genialistide Klubis>
Viimased uudised
TervisKõik
Majandus24Kõik
SportKõik
TallinnCityKõik
NaineKõik
48h populaarsemad teemad
MaailmKõik
TarbijaKõik
ArvamusKõik
VIIMASED GALERIID
Postimees +Kõik
SOOV.EE
JuhtimineKõik
Sünnipäevad

Palju õnne!

Mikko Fritze

51

Mikko Fritze

kutuuritegelane

Tõnis Pehk, 75

keemik

Villu Kangur, 57

näitleja ja luuletaja

Kalev Mark Kostabi, 54

maalikunstnik

Kärt Summatavet, 51

metallikunstnik ja graafik

Kaarel Vulla, 40

maalikunstnik

Age Juurikas, 35

muusik

Veronika Portsmuth, 34

dirigent

Horoskoop
Tartu PostimeesKõik
60 PLUSSKõik
Pärnu
Viljandi
Rakvere
Paide
VALGA
Top lood
Top kommentaarid
Arhiiv
Pilt.postimees.ee viimati lisatud
kasutaja raul1972 galeriist
Valuutakursid
USD
0,802 EUR
GBP
1,264 EUR
LTL
0,29 EUR
SEK
0,108 EUR
RUB
0,017 EUR
=
Kursid seisuga: 26.11.2014
Postimehe google+ leht