Tallinna Ülikooli sisseastumiskampaania kõnetas üliõpilaskandidaate vahetult ning seal, kus nad kõige rohkem on – koolides, tänaval, Internetis.
Tallinna Ülikool rõhus sisseastumiskampaanias vahetule suhtlusele
«Panustame jõudsalt otsekontaktidesse õpilaste ja üldhariduskoolidega ning vahetule suhtlusele, et kommunikatsioon potentsiaalse tudengiga oleks kahepoolne ja sõbralik,» rääkis Tallinna Ülikooli kommunikatsioonijuht Carol Ojasoo.
Tallinna Ülikooli peamised reklaamiväljundid sel aastal olid raadio, välimeedia, sisseastumisveeb www.tlu.ee/vastuvott ning Facebook. Ojasoo sõnul investeeriti tagasihoidlikult ka trükimeediasse.
Sisseastumiskampaania teostamisel oli ülikoolile abiks meedia- ja kommunikatsiooniagentuur Carat.
«Põhiline loovtöö ning instituutide ja kolledžite vajadustele vastav kampaania raamistik aga sünnib paljude ülikooli liikmete ja võtmeisikute koostöös. Reklaamime reeglina ülikooli kui tervikut, kuid samas on igale akadeemilisele üksusele jäetud võimalus erinevates kanalites end ka ise tutvustada, et paremini oma sihtgrupini jõuda,» ütles Ojasoo.
Tallinna Ülikooli vastuvõtukampaania kõrgaeg oli juunis, kuid ülikool tutvustab end ja värbab uusi üliõpilasi aastaringselt.
Välisriikide üliõpilastele reklaamitakse Tallinna Ülikooli pakutavaid võimalusi erinevate koostöövõrgustike ja välismesside kaudu, lisaks tehakse koostööd sihtasutusega Archimedes programmi StudyInEstonia tegemistes.
«Ka Tallinn Summer School on ennast tõestanud kui erakordselt suurt huvi pakkuv ettevõtmine, mis on väravaks ülikooli nii Eestist kui ka mujalt riikidest pärit noortele,» sõnas ülikooli kommunikatsioonijuht.