Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Forum Cinemas kasutab ID-kaarte ja kliendikaarti paralleelselt

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
Kinosaal. | FOTO: Liis Treimann

Aastaid paralleelselt eraldi kliendikaarti ja ID-kaarti kasutanud Forum Cinemas on sellega klientidele andnud valikuvõimaluse ning mugava viisi püsikliendiks saada.

«See otsus sündis juba aastaid tagasi ja praegusel hetkel ei suudagi meenutada, et mitu aastat me ID-kaardiga oleme juba oma püsikliente identifitseerinud. Otsus sündis puhtalt soovist tulla klientidele vastu ja vähendada nende kaasas kanatavate plastikkaartide hulka vähemalt ühe kaardi võrra,» rääkis Forum Cinemas' linastusjuht Rein Palosaar.

Kinokett ei ole aastate lõikes ID-kaardi ja kliendikaardi kasutamise statistikat teinud, kuid Palosaare kinnitusel on ID-kaardi kasutamine pidevalt kasvanud ja tänasel päeval toimub suurem osa klientide identifitseeringutest müügipunktides just selle alusel. Samaaegselt on veel kasutusel ka kinoklubi plastikkaart.

Palosaar rõhutas, et firma jaoks pole vahet, kas klient identifitseerib end piletit ostes ID-kaardiga või Kinoklubi plastikkaardiga. Klient saab ise kahe variandi vahel valida, kumba ta soovib kasutada ja kumb talle mugavam tundub, nii saab soovija ka tänasel päeval Kinoklubi plastikaarti soetada.

«Pigem on ID-kaardi kasutamine Kinoklubikaardina teinud oluliselt lihtsamaks meie lojaalsete klientide elu, sest igaühel ei pruugi alati kinno tulles meeles olla oma klubikaarti kaasa võtta. ID-kaart on inimestel, kellel see olemas, enamasti ikka rahakoti vahel,» ütles ta.

Linastusjuhi sõnul pole ID-kaardi kliendikaardina kasutamine kuidagi kinoketi turundustööd või mainet kahjustanud.

«Oleme tänu sellele saanud teha paljude klientide elu mugavamaks, sest inimesel kellel on olemas ID-kaart on see tavaliselt ka alati kaasas. Igal juhul soovitame seda ka teistele ettevõtetele, sest oleme saanud oma klientidelt tagasisidet, et neile meeldib süsteem, mis muudab nende elu lihtsamaks ja mugavamaks,» sõnas Palosaar.

Tagasi üles