Eesti Loto leidis mooduse kohtuotsusest kõrvale hiilida

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lotopallid.
Lotopallid. Foto: SCANPIX.

Eesti Loto, kellel keelati ära tulevaste jackpottide reklaamimine, leidis mooduse, kuidas lotomängijale siiski teada anda, palju võita võib - tulevase võidu asemel reklaamitakse nüüd vanu, väljajagamata jäänud võite.

Mäletatavasti ei meeldinud tarbijakaitseametile, et lotofirma reklaamib Viking Loto ja Bingo Loto oodatavate lotovõitude suurusi, põhjendades, et see on hasartmängu reklaamimine, mis on reklaamiseadusega keelatud. Sama otsustas ka Tallinna halduskohus.

Lotofirma kaebas otsuse edasi, kuid leidis vahepeal ka võimaluse tarbijaid ikkagi teavitada, kui palju neil võimalus võita on: selle asemel, et raadios kuulutada, palju on uus jackpot, antakse teada, palju oli viimane jackpot, lisades, et see lisandub uuele loosimisele.

Firma juht Heiki Kranich sõnas, et ei võta raadioreklaame reklaamina, vaid tarbija teavitamisena.

«Tulenevalt seadusest ei tohiks tarbijakaitseametil olla probleeme, kui me eelmise loosimise jagamata jackpoti teavitame,» sõnas ta.

Varem on Kranich avaldanud pahameelt tarbijakaitse keelu pärast, kuna hasartmänguseadus ütleb, et mängijaid peab loto tingimustest teavitama.

Tarbijakaitseamet vastas küsimusele, kas uus reklaam läheb nende soovidega vastuollu, lakooniliselt, et «uued reklaamid ei olnud varasema ja kohtumenetluses arutluse all olnud ettekirjutuse subjekt.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles