Veeteede amet soetab Prangli saarega ühendust pidava parvlaeva

Martin Smutov
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Prangli saar.
Prangli saar. Foto: Küllike Rooväli

Veeteede amet kuulutas välja riigihanke jääklassiga teraskorpusega reisiparvlaeva soetamiseks, mis on ette nähtud mandri (Leppneeme sadam) ja Prangli saare (Kelnase sadam) vahel aastaringseks ühenduse pidamiseks.

Laeva reisijate salong peab asuma peatekil ahtris ja seal peab olema kohti 42 reisijale. Laeva kiirus purustatud jääs sõitmisel peab olema vähemalt 5 sõlme, maksimaalne kiirus vabas vees 12 sõlme, ekspluatatsiooniline kiirus 10 sõlme.

Peamised tehnilised andmed: kogupikkus 24,7 m; laius 6 m; maksimaalne süvis 1,9 m; reisijate arv kokku 74 (42 salongis, 32 avatud tekil); avatud peatekil koht ühele autole pikkusega kuni 8 m või kahele sõiduautole.

Laev peab olema võimeline liikuma purustatud jääs, läbima kuni 20 cm jääd.

Projekti rahastatakse 100 protsendi ulatuses Euroopa Regionaalarengu Fondist; laeva ehitusmaksumus selgub pärast lepingu sõlmimist. Laevad tellitakse projekti «Väikesaartega ühenduse pidamiseks laevade soetamine (Prangli parvlaev)» raames.

Pakkumiste esitamise tähtaeg on 18. jaanuar 2012. Pärast lepingu sõlmimist peab laev olema valmis hiljemalt 15 kuu möödumisel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles