Pensionärid ootavad sabas seistes selgust

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eile pärastlõunal lookles Tallinna pensioniametis korralik saba inimestest, kes uurisid, kuidas pension veebruarist, kui muutub selle maksmise kord, kätte saada.
Eile pärastlõunal lookles Tallinna pensioniametis korralik saba inimestest, kes uurisid, kuidas pension veebruarist, kui muutub selle maksmise kord, kätte saada. Foto: Mihkel Maripuu

Kümned pensionärid ootasid eile Tallinna pensioniametis järjekorras, et uurida, kuidas alates veebruarist pensioni maksma hakatakse.


Kella poole kolme ajal pidi pensioni asjus ametniku jutule soovinud inimene ootama, kuni järjekorras eespool olnud 70 inimest oma asjad aetud saavad. Ent ametnikud ei tegele vaid pensioniküsimustega.



Üksteise järel pidid klienditeenindajad selgitama, et alates 1. veebruarist enam postiljon pensioni koju ei too ja raha kättesaamiseks tuleb avada pangaarve või hakata kojukande eest maksma.



«Küsige pangast, palju nad teenustasu võtavad,» vastas klienditeenindaja inimesele, kes tahtis teada pensioni kättesaamise hinda.



«Nii palju rahvast,» imestas eile oma varastatud pensionitunnistuse asemele uut taotlema tulnud 70-aastane Tallinna pensionär Ilme Tamman. Ta ise andis juba kuu aja eest kirja teel pensioniametile teada, et ootab edasipidi pensioni pangaarvele, mis oli tal juba varem olemas.



Pangaametnik olla veel helistanud ja küsinud, kas ta on ikka pensioniametile teada andnud, et soovib edaspidi raha oma arvele saada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles