Eesti Loto: topeltkontroll selgitas lotopiletiga seotud segaduse põhjuse

Martin Smutov
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Bingo Loto pilet.
Bingo Loto pilet. Foto: Joosep Martinson/Õhtuleht

Eesti Loto viis lõpule ekspertiisi lotopiletile, millega tekkis arusaamatus Kuressaare Maximas.

Saarte Hääl kirjutas eelmise aasta detsembris, et Kuressaare Maxima lototerminal väitis, et saarlanna Bingo loto võidupilet on võiduta, kuigi tegelikult oli pilet võitnud 5 eurot.

«Kui ma poleks saadet vaadanud, siis oleksin ma ju masinat usaldanud ning pileti ära visanud,» arutas lotomängija, kelle lapsed lotomängu ajal tavaliselt oma saateid vaatavad, ning seetõttu on ta varem alati lototerminale usaldanud.

Analüüs tuvastas, et pileti serv oli rebitud ja rebimisega oli kahjustada saanud üks turvaelementidest, mistõttu ei õnnestunud terminalis piletit automaatselt tuvastada ning terminal andis pileti kontrollimisel teate - «tundmatu pilet».

Eesti Loto tuletas lotomüüjatele meelde, et pileti kontrollimisel terminaliteade «tundmatu pilet» ei tähenda automaatselt mittevõitnud piletit ning kõiki sellise terminaliteatega pileteid tuleb kontrollida käsitsi ehk lotomüüja peab sisestama lototerminali vastava pileti numbri ja turvakoodi ning seejärel annab terminal korrektse vastuse, kas on tegemist võitnud või mittevõitnud lotopiletiga.

Kui tekib kahtlusi, saavad lotomängijad oma piletiga alati pöörduda Eesti Lotosse täiendava kontrolli sooritamiseks.

Lisaks soovitatakse lotomängijatel alati küsida lotomüüjalt pärast pileti kontrollimist ka mittevõitmise kohta vastav kviitung, mille väljastab lototerminal ning millega samuti saab pöörduda Eesti Lotosse kontrolli sooritamiseks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles