Tagasi mobiilivaatesse

Eesti uudised

:

Eesti uus tunnuslause on «Heade üllatuste maa»

Eesti sai uue tunnuslause, senine «Paremaks muutumise maa» on asendatud lausega «Heade üllatuste maa».

Muutumise läbi teinud Eesti turundus- ja mainekujundusprojekt «Brand Estonia» on saanud uue ilmega visuaalse külje värvidest piltideni, brändi kunagine tuum on nüüdsest «Heade üllatuste maa», inglise keeles «Positively surprising».

Endiselt jääb märgina kehtima «Welcome to Estonia», mis on positiivselt vastu võetud ja eri riikides juba tuntustki kogunud.

«Kontseptsiooni tuuma me muutma ei hakanud, aga iga teema vajab edasiarendust ja seitse aastat on pikk aeg,» põhjendas muudatuste vajalikkust EASi turundus-ja kommunikatsioonidirektor Erki Peegel Vikerraadio saates «Uudis+».

«Põhimõtteliselt oli brändi kontseptsioon hea ja see oli ka hädavajalik, sest oma lugu on igal organisatsioonil ja see tuleb endal teha - kui sa ise ei tee, teeb seda keegi teine niikuinii,» lisas kommunikatsiooniekspert Raul Rebane. «See on kokkuleppeline meie lugu.» Tema sõnul alustasid ka soomlased oma brändi uuendamist just nüüd uuesti.

«Paljud linnad ja vallad tegutsevad ses suunas omaette. Brand Estonia on raamkontseptsioon, mis annab raamid nii eraettevõtetele kui omavalitsustele, millest lähtuda. Juures on ka visuaalsed lahendused, kuidas Eesti võiks ühtsema ja paremana välja paista,» rääkis Peegel.

Viis väärtust

Brändi kontseptsiooni keskmes on Eesti viis väärtust:

Eesti on kontrastirikas. «See tähendab, et meil on puhas loodus, aga meil on ka Tallinna vanalinn,» selgitas Peegel.

Puhas ja põhjamaine. «Meie disain on põhjamaine, loodus puhas ja karge. Oleme kvaliteetsed.»

Esimene ja kiire. «Sellega ütleme, et oleme vastuvõtlikud uutele lahendustele, kas või kui me räägime e-lahendustest, näiteks m-parkimisest. Me oleme ise selle üle uhked ja on ka põhjust, sest see on unikaalne, kui laiaulatuslikult on see kasutusel,» kinnitas Peegel.

«Üllatav märksõna on romantiline. Sellega ütleme, et Eesti on eksootiline, meil on romantiline ajalugu ja võime romantikat leida nii Tallinna vanalinnast kui rabadelt-saartelt,» märkis ta.

Kättesaadav. «Eesti on kompaktne, siin võib lennujaamast veerand tunniga saada vanalinna või põlismetsa,» lisas Peegel.

2002. aastal alustatud ja tollal palju kriitikat saanud brändi uuendamist alustati möödunud aastal. Peegli väitel sai tollal eelkõige kriitikat märk «Welcome to Estonia», mitte aga kontseptsioon ise.

Kirjuta toimetajalePrindi
LinkMail
Märksõnadtunnuslauseerki peegelEttevõtluse Arendamise Sihtasutus
Samal teemal
Gallup

Kuidas suhtud suveajale üleminekusse?

Küsitluses on osalenud 20449 inimest
Sponsoreeritud artiklid
tallinn music week
arvamusplats
F1 sarja Malaisia etapp
lugemissoovitus
koalitsioonikõnelused
Elu24 uudised
Päevakava
Just nüüd00:01
29MärtsDokumentaalfilm «PMR» Postimees Kinos>
Homme15:00
30MärtsRiigikogu uus koosseis peab oma esimese istungi (5)>
Viimased uudised
TervisKõik
MajandusKõik
SportKõik
TallinnKõik
NaineKõik
48h populaarsemad teemad
Gallup

Küsitluses on osalenud  inimest
MaailmKõik
TarbijaKõik
ArvamusKõik
VIIMASED GALERIID
Ajakiri HelloKõik
Postimees +Kõik
SOOV.EE
Sünnipäevad

Palju õnne!

Peep Peterson

40

Peep Peterson

Eesti Ametiühingute Keskliidu juht

Tõnis Palts, 62

riigikogu liige

Linnar Priimägi, 61

kirjandus- ja kultuuriteoreetik

Kaja Kesler, 58

maalikunstnik

Anu Lamp, 57

näitleja

Maria Mägi, 54

vandeadvokaat

Anneli Ammas, 53

ajakirjanik

Tiina Joosu-Palu, 44

ajakirjanik

Madis Metsamart, 44

ERSO löökpillirühma kontsertmeister, NYYD ansambli asutajaliige

Horoskoop
Tartu PostimeesKõik
60 PLUSSKõik
Pärnu
Viljandi
Rakvere
Paide
VALGA
Arhiiv
Pilt.postimees.ee viimati lisatud