Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Eesti uudised

:

Eesti uus tunnuslause on «Heade üllatuste maa»

Eesti sai uue tunnuslause, senine «Paremaks muutumise maa» on asendatud lausega «Heade üllatuste maa».

Muutumise läbi teinud Eesti turundus- ja mainekujundusprojekt «Brand Estonia» on saanud uue ilmega visuaalse külje värvidest piltideni, brändi kunagine tuum on nüüdsest «Heade üllatuste maa», inglise keeles «Positively surprising».

Endiselt jääb märgina kehtima «Welcome to Estonia», mis on positiivselt vastu võetud ja eri riikides juba tuntustki kogunud.

«Kontseptsiooni tuuma me muutma ei hakanud, aga iga teema vajab edasiarendust ja seitse aastat on pikk aeg,» põhjendas muudatuste vajalikkust EASi turundus-ja kommunikatsioonidirektor Erki Peegel Vikerraadio saates «Uudis+».

«Põhimõtteliselt oli brändi kontseptsioon hea ja see oli ka hädavajalik, sest oma lugu on igal organisatsioonil ja see tuleb endal teha - kui sa ise ei tee, teeb seda keegi teine niikuinii,» lisas kommunikatsiooniekspert Raul Rebane. «See on kokkuleppeline meie lugu.» Tema sõnul alustasid ka soomlased oma brändi uuendamist just nüüd uuesti.

«Paljud linnad ja vallad tegutsevad ses suunas omaette. Brand Estonia on raamkontseptsioon, mis annab raamid nii eraettevõtetele kui omavalitsustele, millest lähtuda. Juures on ka visuaalsed lahendused, kuidas Eesti võiks ühtsema ja paremana välja paista,» rääkis Peegel.

Viis väärtust

Brändi kontseptsiooni keskmes on Eesti viis väärtust:

Eesti on kontrastirikas. «See tähendab, et meil on puhas loodus, aga meil on ka Tallinna vanalinn,» selgitas Peegel.

Puhas ja põhjamaine. «Meie disain on põhjamaine, loodus puhas ja karge. Oleme kvaliteetsed.»

Esimene ja kiire. «Sellega ütleme, et oleme vastuvõtlikud uutele lahendustele, kas või kui me räägime e-lahendustest, näiteks m-parkimisest. Me oleme ise selle üle uhked ja on ka põhjust, sest see on unikaalne, kui laiaulatuslikult on see kasutusel,» kinnitas Peegel.

«Üllatav märksõna on romantiline. Sellega ütleme, et Eesti on eksootiline, meil on romantiline ajalugu ja võime romantikat leida nii Tallinna vanalinnast kui rabadelt-saartelt,» märkis ta.

Kättesaadav. «Eesti on kompaktne, siin võib lennujaamast veerand tunniga saada vanalinna või põlismetsa,» lisas Peegel.

2002. aastal alustatud ja tollal palju kriitikat saanud brändi uuendamist alustati möödunud aastal. Peegli väitel sai tollal eelkõige kriitikat märk «Welcome to Estonia», mitte aga kontseptsioon ise.


Logi sisse:
Vaata kommenteerimise tingimusi | Näita e-maili avalikult:
Telli Postimees endale koju
Kuuluta Postimehe paberlehes
Viimased uudised
E24
Sport
TallinnCity
Naine
XXVI laulu- ja XIX tantsupidu
48h populaarsemad teemad
Gallup

Küsitluses on osalenud  inimest
Välisuudised
Tarbija24
Arvamus
VIIMASED GALERIID
Postimees +
Gallup

Küsitluses on osalenud  inimest
SOOV.EE
Juhtimine
Elukeskkond
Sünnipäev täna - 17. aprill

Palju õnne!

Riho Terras

47

Riho Terras

kaitseväe juhataja

Lagle Parek, 73

poliitik

Mare Pork, 64

psühholoog

Arvo Junti, 61

poliitik ja vandeadvokaat

Tiina Tammetalu, 53

maali- ja installatsioonikunstnik

Margus Vahemets, 52

klarnetist

Tarmo Sumberg, 51

ettevõtja

Andrus Kallastu, 47

helilooja ja dirigent

Tarmo Türkson, 47

riigiametnik

Marko Luhamaa, 39

karateka

Tambet Pikkor, 34

kahevõistleja

Horoskoop
Tartu Postimees
Pärnu
Viljandi
Rakvere
Paide
Valga
Top lood
Top kommentaarid
Arhiiv
Pilt.postimees.ee viimati lisatud
kasutaja raul1972 galeriist
Valuutakursid
USD
0,723 EUR
GBP
1,214 EUR
LTL
0,29 EUR
SEK
0,11 EUR
RUB
0,02 EUR
=
Kursid seisuga: 16.04.2014