Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Eesti uudised

:

Eesti uus tunnuslause on «Heade üllatuste maa»

Eesti sai uue tunnuslause, senine «Paremaks muutumise maa» on asendatud lausega «Heade üllatuste maa».

Muutumise läbi teinud Eesti turundus- ja mainekujundusprojekt «Brand Estonia» on saanud uue ilmega visuaalse külje värvidest piltideni, brändi kunagine tuum on nüüdsest «Heade üllatuste maa», inglise keeles «Positively surprising».

Endiselt jääb märgina kehtima «Welcome to Estonia», mis on positiivselt vastu võetud ja eri riikides juba tuntustki kogunud.

«Kontseptsiooni tuuma me muutma ei hakanud, aga iga teema vajab edasiarendust ja seitse aastat on pikk aeg,» põhjendas muudatuste vajalikkust EASi turundus-ja kommunikatsioonidirektor Erki Peegel Vikerraadio saates «Uudis+».

«Põhimõtteliselt oli brändi kontseptsioon hea ja see oli ka hädavajalik, sest oma lugu on igal organisatsioonil ja see tuleb endal teha - kui sa ise ei tee, teeb seda keegi teine niikuinii,» lisas kommunikatsiooniekspert Raul Rebane. «See on kokkuleppeline meie lugu.» Tema sõnul alustasid ka soomlased oma brändi uuendamist just nüüd uuesti.

«Paljud linnad ja vallad tegutsevad ses suunas omaette. Brand Estonia on raamkontseptsioon, mis annab raamid nii eraettevõtetele kui omavalitsustele, millest lähtuda. Juures on ka visuaalsed lahendused, kuidas Eesti võiks ühtsema ja paremana välja paista,» rääkis Peegel.

Viis väärtust

Brändi kontseptsiooni keskmes on Eesti viis väärtust:

Eesti on kontrastirikas. «See tähendab, et meil on puhas loodus, aga meil on ka Tallinna vanalinn,» selgitas Peegel.

Puhas ja põhjamaine. «Meie disain on põhjamaine, loodus puhas ja karge. Oleme kvaliteetsed.»

Esimene ja kiire. «Sellega ütleme, et oleme vastuvõtlikud uutele lahendustele, kas või kui me räägime e-lahendustest, näiteks m-parkimisest. Me oleme ise selle üle uhked ja on ka põhjust, sest see on unikaalne, kui laiaulatuslikult on see kasutusel,» kinnitas Peegel.

«Üllatav märksõna on romantiline. Sellega ütleme, et Eesti on eksootiline, meil on romantiline ajalugu ja võime romantikat leida nii Tallinna vanalinnast kui rabadelt-saartelt,» märkis ta.

Kättesaadav. «Eesti on kompaktne, siin võib lennujaamast veerand tunniga saada vanalinna või põlismetsa,» lisas Peegel.

2002. aastal alustatud ja tollal palju kriitikat saanud brändi uuendamist alustati möödunud aastal. Peegli väitel sai tollal eelkõige kriitikat märk «Welcome to Estonia», mitte aga kontseptsioon ise.

Kirjuta toimetajalePrindi
LinkMail
Märksõnad:tunnuslauseerki peegelEttevõtluse Arendamise Sihtasutus
Samal teemal
Sponsoreeritud artiklid
arvamusplats
Arengud Venemaal
reporter.ee videod
nädala näod
Gamefriik
Viimased uudised
TervisKõik
Majandus24Kõik
SportKõik
TallinnCityKõik
NaineKõik
48h populaarsemad teemad
MaailmKõik
TarbijaKõik
ArvamusKõik
VIIMASED GALERIID
Postimees +Kõik
SOOV.EE
JuhtimineKõik
Sünnipäevad

Palju õnne!

Toomas Väljataga

54

Toomas Väljataga

kirjastaja

Mats Traat, 78

luuletaja, prosaist, näitekirjanik, stsenarist ja luuletõlkija

Jaan Ruus, 76

filmiajakirjanik ja -kriitik

Boris Tuch, 68

ajakirjanik

Are Eller, 67

spordireporter

Aavo Pikkuus, 60

jalgrattur ja rallisõitja

Viljo Tamm, 58

muusik ja laulja

Karl Madis, 55

laulja

Rene Kuulmann, 45

jääpurjetaja

Üllar Saaremäe, 45

näitleja ja lavastaja

Kristian Taska, 41

meediategelane

Horoskoop
Tartu PostimeesKõik
60 PLUSSKõik
Pärnu
Viljandi
Rakvere
Paide
VALGA
Top lood
Top kommentaarid
Arhiiv
Pilt.postimees.ee viimati lisatud
kasutaja raul1972 galeriist
Valuutakursid
USD
0,805 EUR
GBP
1,262 EUR
LTL
0,29 EUR
SEK
0,108 EUR
RUB
0,018 EUR
=
Kursid seisuga: 21.11.2014
Postimehe google+ leht