Seni edukalt LCD-ekraanidel reklaami müünud Sergei Semjonov lükkas käima idee korraldada messe veebis, uue lahendusega loodab tema ja ta meeskond korrata Skype'i edu.
Internetis messide korraldajad loodavad Skype'i edu korrata
«Meil on paljud tavalised teenused kolinud ka internetti: pangandus, telefonikõned, kirjavahetus ja muu, miks ei võiks siis internetis toimuda ka näitused,» esitas retoorilise küsimuse veebimesse korraldava ettevõtte Online Expo OÜ tegevjuht Anna Lepp, kirjutab
.
Lepa sõnul on veebimessidel tavaliste näituste ees mitu eelist. Külastaja ei pea füüsiliselt kuhugi kohale sõitma, puuduvad piletijärjekorrad ja tüütud rahvamassid, otsingusüsteem aitab kiiresti vajaliku toote üles leida. Mess on tasuta.
Samuti on Lepa väitel sellisel messil osalemine soodne, makstes ühes riigis kuni mõni tuhat eurot.
Praeguseks on ettevõtmisse investeeritud 15 miljonit krooni ning kasumisse loodetakse jõuda järgmisel aastal.
Online Expo laieneb teistesse riikidesse frantsiisilepingute alusel.
Seni on esindused olemas Lätis, Leedus, Poolas ja Soomes. Aasta lõpuks on lootus katta 15 riiki, 2009. ja 2010. aastal aga laieneda kummalgi aastal veel 15 turule. Suurematest turgudest käivad läbirääkimised Venemaa ja USAga.
Müügiga on ettevõte tegelnud alles kolm nädalat.