Kaitsevägi alustab mainekampaaniat

Marti Aavik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Kaitsejõudude peastaap

Alates tänasest, 9. novembrist, algab kaitseväe imagokampaania «Elu kutse», mille eesmärgiks on kehtestada kaitseväele jõuline ja moderne kuvand nii riigi kaitsja kui tööandjana.


Alanud imagokampaania keskendub kaitseväelaseks olemise baasväärtuste taasteadvustamisele läbi mütoloogilise varjundiga mina-jutustuse, teatas kaitsejõudude peastaap.

Kampaania loomisel on Eestis esmakordselt kasutatud mitmeid tehnilisi uuendusi ja selles osalevad valdavalt kaitseväelased.

Kaitsejõudude Peastaabi personaliosakonna ülem kolonelleitnant Aivar Salekešini sõnul aitab käivituv kampaania saavutada uut kvaliteeti kaitseväkke värbamisel. «Eeldame, et tänu kampaaniale suureneb nende inimeste hulk, kes tunnevad huvi kaitseväelase elukutse vastu ja kaitsevägi saab valida nende hulgast parimad,» lisas kolonelleitnant.

Kampaania tellinud värbamiskeskuse juhataja Lauri Kurvits ütles, et kaitseväel kui organisatsioonil on Eesti üldsuse silmis hea maine, kuid kaitseväe kui tööandja kuvand ei ole nii hea.

«Algava kampaaniaga alustame protsessi, mille eesmärgiks on kaitseväe kui hea tööandja imago loomine,» sõnas Kurvits.

Reklaamikampaania loonud reklaamifirma Creatum loovjuht Igor Baturini sõnul püüab kampaania tähtsustada kaitseväelase laiemat üldist missiooni meie ühiskonnas ja see kampaania on vundamendi loomine järgnevate kampaaniate jaoks.

Kaitseressursside ameti Värbamiskeskuse poolt tellitud ja reklaamifirma Creatum poolt teostatud kampaania koosneb erineva pikkusega telereklaamidest, mis hakkavad jooksma Eesti telekanalitel, samuti mitmetest väli-, print-, interneti ja raadioreklaamidest.

Lisaks töötatakse koostöö käigus välja ühtne kujundus kaitseväe, Värbamiskeskuse ja Kaitseressursside ameti boksidele erinevate messide jaoks, kaitseväe värbamiskuulutused ja muud värbamist toetavad vahendid ja materjalid.

Septembris sõlmis Kaitseressursside ameti värbamiskeskus lepingu riigihanke võitnud reklaamifirmaga OÜ Creatum, et kuni kolme järgneva aasta jooksul arendada kaitseväe kuvandit tööandjana. Antud kampaania on selle koostöö esimene vili, mille baasil jätkatakse tegevust järgmistel aastatel.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles