Šmigun-Vähist sai Figuurisõprade reklaaminägu

Priit Pullerits
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kristina Šmigun-Vähi koos tütre Victoria Krisiga.
Kristina Šmigun-Vähi koos tütre Victoria Krisiga. Foto: Joosep Martinson / SL Õhtuleht

Kahekordne suusatamise olümpiavõitja Kristina Šmigun-Vähi on asunud reklaamima salenemist ja tervislikku toitumist propageerivat Figuuri­sõp­rade liikumist, mis kavatseb edasi viia Kaalu­jälgijate vana aasta lõpus katki jäänud tööd.


Äsja tegevust alustanud Figuurisõprade peakonsultant, Tartu Ülikooli emeriitdotsent Mai Maser otsustas valida mullu juunis tütre sünnitanud Šmigun-Vähi reklaaminäoks noorte emade tüüpilise mure tõttu, et kilod kipuvad juurde tulema.

Maser lausus, et paslikku reklaaminägu valides liikus ta mõte paratamatult küsimusele, kuidas läheb Šmigun-Vähil, kes on võtnud pärast emaks saamist spordis aja maha ning pühendunud peaasjalikult tillukese Victoria Krisi kasvatamisele.

«Kuna tal ka mõned kilod lisandusid, siis tegin pakkumise, et ta prooviks meie programmi, kuidas see tema peal töötab,» meenutas Maser, kes on ühtlasi toitumisnõustaja ja lastearst. Ta lisas, et Šmigun-Vähi võttis väikse mõtlemisaja, kuid siis nõustus.

«Ta mõtles positiivselt,» nentis Maser. «Positiivne inimene mõtlebki positiivselt.»
Šmigun-Vähi soostus Figuurisõprade programmiga liituma seetõttu, et nad edendavad tema silmis olulist asja – tervislikke eluviise.

«Inimese tervise aluseks on tervislik toitumine ja liikumine,» selgitas Šmigun-Vähi. «Kui minu kaasamisega kas või mõned Eestimaa inimesed hakkavad mõtlema samamoodi ja hoolima, mida nad söövad, on minu kaasalöömine juba ära tasunud.»

Ta lisas, et hirmus kahju on kõrvalt vaadata, kuidas inimesed kasutavad oma autodes alati kõige paremat õli ja kütust, samas aga ei hooli sellest, mida nad endale kütuseks sisse söövad.

Maser kinnitas, et Šmigun-Vähil õnnestus eelmisel kuul tänu Figuurisõprade programmile vabaneda kolme-nelja nädalaga ligi kolmest kilost ja ta jäi tulemusega rahule.

Ühtlasi oli olümpiavõitja järeldanud, et peab edaspidi hoolsalt jälgima süsivesikute tarbimist, lisas Maser, sest varem, suurte koormustega tippsporti harrastades, kulutas ta need lihtsalt ära, aga praegu, tütre kõrvalt kergemalt treenides, ei kipu need nii kergelt kuluma.

Lähtudes Šmigun-Vähi reklaaminäoks värbamise lepingu konfidentsiaalsusest, ei saanud Maser avaldada, kui palju läks kuulsa suusataja kaasamine reklaamikampaaniasse maksma.

«Päris heategevus see ei olnud, aga tegemist ei ole ka kolossaal­se väljaminekuga,» ütles ta.

Reklaaminägusid


•    Kristina Šmigun-Vähi – Felixi ketšup, Eesti Kindlustus, Uniprint, Sporditäht, Figuurisõbrad


•    Andrus Veerpalu – Hansapanga pensionifond, Saku alkoholivaba õlu


•    Raul Olle – Volvo, Hansapank


•    Jaak Mae, Mati Alaver – Hansapank


•    Andres Oper – Garnier Fructise kõõmavaba šampoon, Radiolinja


•    Mart Poom, Martin Reim, Meelis Rooba, Sergei Terehhov, Andrei Stepanov – Radiolinja


•    Erki Nool – Wõro Kommerts, Coca-Cola, Hyundai


•    Aleksander Tammert – Tulika Takso, Sporditäht


•    Jaan Kirsipuu – Sporditäht, Arc­­ticu jook


•    Pavel Loskutov – Valga Lihatööstus


•    Marko Asmer – Starteri energiajook


•    Indrek Pertelson – Volkswagen

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles