Reform: EMSLi kiri lähtub eeldusest, et valijad on lambad

Kajar Kase
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Europarlamendi valimised 2004
Europarlamendi valimised 2004 Foto: Ants Liigus/ Pärnu Postimees.

Reformierakond ei nõustu osadega Eesti Mittetulundusühenduste ja Sihtasutuste Liidu välja palutud hea valimistava punktidest, selgub erakonna peasekretäri Kristen Michali vastusest ühenduse ettepanekule.




Michal kirjutab, et peab poliitilist demokraatiat halvustavaks väljendit, et valimiskulutuste ülempiiri osas võiks arvesse võtta valijate tüdimust poliitreklaamist, sest erakonnad ei ole halvemad kui pesupulber või pesumasinate odavmüük.



«EMSLi kiri on kantud vaimust, et valijad ehk inimesed on lambakari ja seda mina kindlasti toetada ei saa,» märgib Michal ja lisab, et valimisreklaamile on juba seadnud piirangud majanduskriis, mis on piiranud erakondade võimet koguda annetusi.



Michal ütleb, et Reformierakond toetab avalike vahendite mittekasutamist erakondade reklaamiks ning osutab, et suurim propagandaeelarve on Tallinna linnal.



«Kandideerijate minek Euroopa Parlamenti, kohaliku volikokku ja riigikokku valituks osutumise korral peab olema iga inimese ja poliitiku südametunnistuse küsimus,» arvab Michal. Tema sõnul piisaks valijale teadmisest, mida kandidaat valituks osutumise korral teeb - see tuleks enne valimisi ausalt välja öelda.



Michal ei toeta ka halvustava reklaami piiramist, arvates, et valijad on suurepäraselt võimelised laimu levitajad hukka mõistma ja tegema parema valiku.


Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles