HTC lükkab tarneprobleemide tõttu One´i müügile jõudmise aega edasi

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
HTC One nutitelefon
HTC One nutitelefon Foto: SCANPIX

Taiwani elektroonikatootja HTC teatas, et on komponentide tootjate tarneprobleemide tõttu sunnitud edasi lükkama oma uue nutitelefonide lipulaeva One´i müügile jõudmise aega.

Mitmed USA edasimüüjad ning telekomioperaatorid ütlesid Wall Street Journalile, et HTC on neid teavitanud One´i tarneaegade edasi lükkamisest. HTC loodab siiski hakata eeltellimusi täitma veel selle kuu jooksul ning telefoni suurematel turgudel jaemüüki paisata aprilli alguses.

HTC esindajate sõnul on probleemid seotud telefoni kaamerate ning metallkorpuste tarnega, Wall Street Journali andmetel on neid põhjustanud HTC eelmise aasta otsus vähendada drastiliselt oma komponentide tarnet, mistõttu on ettevõtte tellimused kaotanud mõnede koostööpartnerite seas oma senise prioriteetsuse.

HTC One´i nähakse ettevõtte viimase katsena võita tagasi oma mõne aasta tagune koht nutitelefonide turu suurte tegijate seas. Viimasel ajal on telefonitootja olnud turuosa hoidmisega suurtes raskustes ning ettevõtte käive langes eelmise kalendriaasta viimases kvartalis tunamullusega võrreldes 41 protsenti.

Kuigi HTC lubas One´i 80 riigis turule paisata juba märtsis ehk mõned nädalad enne ilmselt oma suurimat konkurenti Samsung Galaxy S4, jääb selle olulisematele turgudele jõudmise reaalne aeg aga ilmselt siiski umbes samale ajale Lõuna-Korea tootja uue lipulaevaga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles