Klienti vihastas müüjate käitumine poe sulgemise eel

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Tarbija24 lugeja kurtis, et Tartu ühes poes käis selge ostjate mõnitamine, kui klienditeenindajad korduvalt vahetult enne tööpäeva lõppu kõval häälel üle saali kella küsisid ning enne sulgemist tuled kustutasid, mistõttu pidi pimeduses välja kobama.

«Poes käis ostjate mõnitamine! Tööpäeva lõpus küsisid müüjad demonstratiivselt pidevalt üle saali kella. «Palju on?» küsiti, mille peale vastati «57 minutit ja 40 sekundit» «Ja nüüd?» küsiti uuesti. «58 minutit ja 12 sekundit» vastati.

Mõne sekundi pärast, vähemalt poolteist minutit enne sulgemist, lasti tuled näuhti kustu. Ma siis viskasin käesoleva kanga esimese ettejuhtuva hunniku otsa ning püüdsin pimeduses väljapääsuni jõuda...» kirjutas pahane klient oma ebameeldivast kogemusest Tarbija24 kaebusteraamatus.

Märku antakse tulede vilgutamisega

Poe omaniku sõnul ei ole aga esitatud pretensioon kinnitust saanud. «Olen vestelnud sel teemal ka kaupluse personaliga. Meil on  kaupluses enamik töötajaid pika või väga pika staažiga teenindajad ning demonstratiivne korduv valjuhäälne kellaküsimine usutav ei tundu,» ütles mees.

«Kauplust ei suleta sekundipealt ja kassad võetakse maha peale tööaega ning kliendid pääsevad kauplusesse selle lahtioleku aja jooksul. Kui mõni  klient on jäänud kauplusesse peale lahtiolekuaega, siis küsitakse temalt viisakalt, kas ta soovib  veel ostu sooritada, kuna peatselt kauplus suletakse,» tõdes ta, kelle sõnul on peale lahtiolekuaega kauplusesse jäänud klientidele antud vahel ka «teatripõhimõttel» tulede vilgutamisega märku, et kauplus suletakse peagi. «Klientide teenindamise ajal kaupluse tulesid ei  kustutata,» kinnitas ta.  

Omanik rääkis ka, et seoses suuremahulise ehitustegevusega  võib viimase poole aasta jooksul olla esinenud lühemaid elektrikatkestusi. Ent nende soov on siiski pakkuda kõikidele klientidele head teenindust ja meeldivaid ostuelamusi.

«Vabandan kõigi klientide ees ehitustegevusest tulenenud ja edaspidi  tekkivate ebamugavuste pärast käesoleva sügiseni,» lisas ta muuseas.

Kogemusi on erinevaid

Tarbija24 lugejatel on sama poega erinevaid kogemusi.  «Just mõtlesin siin selle kaupluse peale. Käisin selles poes laupäeval ja tekkis tunne, et olen neid keset tööpäeva segamas. Müüjatel on seal hirmus tigedad näod kogu aeg ees,» kirjutas tema.

Osa inimesi asub aga poodi kaitsma, teatades, et viimasel minutil ei olegi vaja poodi sisseoste minna tegema ning klienditeenindajatel ongi täielik õigus märku anda, et pood üsna pea suletakse.

Üks aga kirjutab, et tegemist on tööandja poolt tekitatud absurdse olukorraga, kus töötaja tööaeg lõpeb samal ajal poe sulgemisega. «Tegelikult peaks tööaeg kestma ca 15-30 minutit kauem, mille jooksul inimene jõuab kassa ära teha ja poe sulgeda. Siis ei oleks ka probleemi, et klient tuleb kümme minutit enne sulgemisaega, aga teda ei teenindata. Võibolla müüjatel tuleks tööandja tähelepanu sellele juhtida?» küsis ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles