Lennuki rike jättis Eesti reisikorraldaja kliendid Türki

Heidi Ojamaa
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mullu aprillis jäi lennuvedaja Smartlynx lennukil tekkinud rikke tõttu ära ligi kahesaja Eesti turisti kojulend Egiptusest Hurghadast.
Mullu aprillis jäi lennuvedaja Smartlynx lennukil tekkinud rikke tõttu ära ligi kahesaja Eesti turisti kojulend Egiptusest Hurghadast. Foto: Kaader TV3 videost

Seoses lennuvedaja Smartlynx lennuki tehnilise rikkega lükati edasi Tallinn-Antalya-Tallinn laupäevane lend. Mullu aprillis jättis sama lennuvedaja ligi 200 Eesti turisti ööks Egiptusesse.

Tez Touri reisieisindaja Alanyas ütles Postimehele, et lennujaamas inimesed ootama ei pea, reisikorraldaja paigutab kliendid hotellidesse ning lennuki väljumine on planeeritud kella 5ks hommikul.

Türgis tagasilendu ootav TV3 ajakirjanik Marek Lindmaa ütles Postimehele, et nüüdseks on inimesed viidud hotelli ning lubatakse lennuki väljumist varahommikul. «Vähemalt ei pea ootama lennujaamas nagu eelmine kord,» ütles Lindmaa. 

Lend, mis oleks pidanud eile õhtul viima inimesed Tallinnast Türki ning tooma täna hommikul turistid Eestisse tagasi, jäi lennuki rikke tõttu ära. Reisikorraldaja TezTour tellitud buss, mis pidi hommikul inimesi lennujaama viima, pööras poolel teel ümber ning tõi inimesed tagasi hotelli.

«Tol hetkel öeldi, et lend lükkub edasi paari tunni võrra, praeguseks on lendu edasi lükatud mitu korda ning ei ole selge, kas lend väljub homme hommikul või hoopis öösel,» ütles Lindmaa.

Lindmaa oli ka mullu reisikorraldaja Tez Tour pakettreisil, mille lõpp jäi venima. Nimelt jättis sama lennuvedaja mullu aprillis reisikorraldajate TezTour ja Novatours kliendid lennuki rikke tõttu üheks ööks Egiptusesse.

Toona said reisijad pärast kahte tundi umbses lennukis istumist ja pikka ootamist lennujaamas hotellis puhata vaid mõni tund, sest juba öösel tuli lennujaama tagasi sõita.

Antud juhtumi puhul on lennufirmal kohustus pakkuda ka hoolitsust – sööki, jooki, sidevõimalusi, vajadusel majutust ja transporti majutuskohta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles