Pensionärilt nõuti raha osutamata teenuse eest

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Operaatorfirma Tele2 klienditeenindus.
Operaatorfirma Tele2 klienditeenindus. Foto: Arvet Mägi / Virumaa Teataja

“Infotelefonist öeldi, et nii väikseid arveid, nagu mul tuli, nad välja ei saada, aga tasu selle eest on ikka võetud,” pahandas Tele2  klient ja lisas, et pole harjunud ega nõus maksma teenuste eest, mida kasutanud ei ole.

Maire on pikaaegne Tele2 klient. Lojaalsuse põhjus on lihtne – tema lähedased kasutavad selle operaatori teenuseid ning tema kodus on just selle operaatori levi stabiilseim. Et aga raha kõnekaardile laadimine muutus talus elava pensionäri jaoks ajapikku keeruliseks, otsustas ta tänavu aprillikuus Tele2 Seeniorpaketi kasuks. Paketi kirjelduses seisab, et kuumakse ja miinimum­arve tasu puuduvad ning tasuda tuleb vaid kasutatud teenuste eest.

Juulikuus aga pidi Maire kinni maksma ka kasutamata teenuse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles