Lugeja küsib: miks ei saa EMT esinduses telefoni laadida?

Tiina Kaukvere
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Telefonid ja juhtmevaba laadija.
Telefonid ja juhtmevaba laadija. Foto: Toomas Huik

«Soovisin Ülemiste keskuse EMT esinduses oma telefoni akut veidi laadida, kuid klienditeenindaja kinnitas, et nemad telefone ei lae ega tundnud huvi isegi selle vastu, mis telefon mul on. Miks on EMT esindusel nii raske hetkeks akut laadima panna ja millistes esindustes sellest ei keelduta?» kirjutas Tarbija24 lugeja.

Vastab EMT avalike suhete juht Kaja Sepp.

Telefonide laadimise teenust kui sellist EMT esindustes ei olegi. Võimalusel püütakse klientidele heast tahtest siiski vastu tulla (kui on vaba pistikupesa, laadija on olemas jne), kuid alati ei pruugi neid võimalusi olla olla. Palume vabandust, et klient antud juhul abi ei saanud, kuna telefoni laadima panek ei olnud võimaik.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles