Juhtkiri: kohukese uus tase

Postimees
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Urmas Nemvalts

Valimisreklaam, mis polegi valimisreklaam.

Nädal tagasi kirjutas Postimees oma juhtkirjas eelseisvast valimisvõitlusest: «Vaevalt et Keskerakond jätab meid üllatamata trikkidega stiilis «kohuke hoolib».» Ja tõesti, valimisvõitlus pole veel õieti alatagi jõudnud, aga esimene välireklaamikampaania demonstreerib juba küüniliselt, millise muretusega peab Tallinna võimupartei maksumaksja rahakotti enda omaks: Põhja-Tallinna linnaosa vanema ja tema asetäitja välireklaamid on makstud kinni tallinlaste taskust.

Loba sellest, et üks tahab kutsuda niiviisi inimesi rohkem liikuma ja teine teatada uue spordihoone ehitamisest, on lihtsalt piinlik. Nende inimeste nimed on meelega ütlemata jäetud, sest pole mingit tarvidust neile ka siin veergudel reklaami teha.

Kahjuks näitab varasem praktika, et kus on, sinna tuleb juurde. See tähendab, et need kaks funktsionääri pole ainsad ega ka jää ainsateks, kes valijale tema oma raha eest kampaaniat teevad. Siinkohal võiks pikalt ja laialt keskerakondlastele selgitada, miks pole ilus lasta oma valimisreklaami linlaste taskust kinni maksta, kuid see sõnum poleks asjakohane. Tegemist pole valimisreklaami, vaid jokk-reklaamiga. Kohuke on saavutanud täiesti uue taseme.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles