Baltika muudab rõivamärgi CHR/ Everman nime Mosaiciks, et luua oma viimastel aastal kõige kiiremini kasvanud poeketile ühtne identiteet ja kergem kirjapilt, millega välisturul edukamalt läbi lüüa.
Baltika muudab CHR/ Evermeni kaubamärgi Mosaiciks
Baltika jaekaubandusdivisjoni direktori Maire Milderi sõnul on muutuse taga soov ühise nime all arendada välja tugev bränd, mis oleks rahvusvahelisel turul veelgi läbilöögivõimelisem.
Uueilmelise poeketi suuremad arengud on planeeritud Leedu, Ukraina ja Venemaa turul. Baltikumis peab Maire Milder eriti ligitõmbavaks Leedu turgu pidades silmas eelkõige selle suurust.
Sisu jääb samaks
Brändijuht Brigitta Kippaki sõnul säilitab Mosaic CHR/ Evermani sisu ja eesmärgi pakkuda stiilset ja praktilist rõivast nii tööle kui ka vaba aja veetmiseks.
«Ühtlasi peame endiselt oluliseks, et kõiki kollektsiooni riideesemeid peab saama omavahel kombineerida, see väljendub ka uues nimes,» ütles Kippak. Tema sõnul ei muutu rõivaste hinnatase, kuid uue kollektsiooniga tullakse edaspidi välja nelja asemel seitse korda aastas.
Kui praegu on kaubamärgil kuues riigis kokku 35 poodi, siis järgmise kolme aasta jooksul plaanib Baltika poodide arvu kahekordistada.
Nimemuutusega saavad poed uue näo. Kõik kuue riigi kauplused saavad puna-valge Mosaici kuue juba poole aasta jooksul. Uued poed avatakse kevadel.
Aastatega ligi 60 000 püsiklienti kogunud rõivabrändi nimevahetusega alustab firma kõikides kauplustes järgmisel nädalal. Naaritsa sõnul jäävad kõigile toodetele kevad-suvise hooaja lõpuni külge nii CHR/ Evermeni kui ka Mosaici etiketid. «See peaks aitama meie püsiklientidel nimemuutust sujuvamalt omaks võtta,» ütles Naarits.
Kasvab jõudsalt
Viimasel paaril aastal on CHR/ Evermen olnud Baltika kiiremini kasvanud poekett. 2005. aastal ulatus CHR/ Evermeni müük 237 miljoni kroonini, kasvades aastaga ligikaudu 29 protsenti.
Kokku kuulub Baltikale 86 kauplust kuues riigis: Eestis, Lätis, Leedus, Ukrainas, Poolas ja Venemaal.