Naisi autoga võrrelnud Audi-müüja pani ameti maha

Mari Kamps
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Audi logo
Audi logo Foto: AFP / Scanpix

Naiste kohta tehtud šovinistlike ja halvustavate mõtteavaldusega Soomes laialdast pahameelt tekitanud Audi müügidirektor Esko Kiesi pani ameti maha.


«Kiesi lahkus nende arvamusavalduste tõtt, mis klientide hulgas tekitasid palju meelepaha. Ta mõistis, et ei saa jätkata Audi juhina,» ütles Audisid Soome toova VV-Auto Groupi tegevdirektor Pekka Lahti STT-le.



Lahti kinnitusel lahkus Kiesi firmast omal soovil. «Tean, et Kiesi on selle olukorra tõttu väga kurb ja ta kindlasti palub juhtunu tõttu vabandust,» rääkis ta.

VV-Auto Groupi tegevjuht ei osanud kommenteerida, kas kolleegi arvamusavaldus oli nali või oli müügijuhil tõsi taga.

Lahti ei olnud teadlik, et naisteajakirja Anna turundusringkondadele mõeldud erinumbris ilmub Kiesiga tehtud intervjuu.

Lahti sõnul kahjustas tekkinud kõmu Audi brändi. «Loomulikult sai kaubamärgi imidž kahjustada, kuid selle ulatus selgib tulevikus,» tunnistas ta. «Klientidelt oleme saanud palju tagasisidet, peamiselt negatiivset.»

Müügidirektor Esko Kiesi võrdles naisi autoga ja leidis, et sõiduki kõik kasutusomadused leiduvad ka naises, vahendas Ilta-Sanomat.

Kui naine ei taha kodus koristada ega triikida, siis vahekord enam kaua ei kesta. Tehniliste küsimustega ja raskete esemete tõstmisega naine ilma mehe abita hakkama ei saa, leiab Kiesi.

«Auto välisilmet viimistletakse vedrustuse ja ratastega - naise pahkluu ja kingad on minu jaoks olulised. Naine kaotab sageli oma kauni kuju, kui paneb jalga kingad, mille konts on lühem kui seitse sentimeetrit,» rääkis ta.

Kiesi vajab naist üha enam selliste asjade jaoks, milleks ta on loodud - olema atraktiivne ja hoolitsema, et mehel oleks hea olla.

Ühe teesi järgi võib naine olla soovi korral päris külm metsaline - ta suudab manipuleerida ja olla vastik palju kergemini kui mees.

Naine on nii füüsiliselt, psüühiliselt kui tundeelu järgi mehest täiesti erinev. Sellepärast naised saavadki juhtivatel ametikohtadel sageli halvemini hakkama - nad kasutavad tundeid vales kohas, kus need liiguvad mõistusest ette, arvab automüüja.

«Naistel on oma loogika ja teatud olukordades on seda raske mõista. Mulle ei meeldi põline naistevaheline kadedus.»

Ka suurenenud kehakaalu on raske andeks anda. Naine peab enda eest hoolitsema, märgib Kiesi.

«Minu esimene pilk haarab kingi ja sääri. Seejärel vaatan, kuidas ta on oma figuuri eest hoolitsenud, milliseid riideid kannab ja kuidas ta välja näeb. Silmi vaatan sageli viimasena. Tegelikult vaatan naist samas järjekorras nagu uut autotki.»

Autodel nagu ka naistel on mitmeid erinevaid kasutuseesmärke, rääkis Audi müügidirektor naisteajakirjale Anna antud intervjuus.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles