Nivea on Euroopa kõige usaldusväärsem kosmeetikabränd

Kaja Koovit
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nivea kreem.
Nivea kreem. Foto: Nivea

Reader's Digesti tehtud iga-aastasel uuringul Euroopa kõige usaldusväärsemate brändide kohta sai kosmeetikatoodete kategoorias juba üheksandat aastat esikoha Nivea.


Reader's Digesti  iga-aastasel uuringul Euroopa kõige usaldusväärsemate brändide kohta, sai kosmeetikatoodete kategoorias juba üheksandat aastat esikoha Nivea.

Uuring hõlmas enam kui 23 000 tarbijat 16 Euroopa riigis, kes hääletasid sajas erinevas kategoorias oma lemmikute poolt.

Uuringutulemusi käsitletakse riikide ja kategooriate lõikes ning Nivea on number üks kosmeetika ja nahahoolduse kategoorias. Kõige kõrgema hinnangu andsid Šveitsi tarbijad, kes hindasid Niveat parimaks brändiks kõigis kolmes ilukategoorias - kosmeetika, nahahoolduse ja juuksehoolduse vallas.

Niveal on selja taga enam kui 125 aastat uuringute ja tootearenduse kogemust, mis oma ajaloo ja pärandi kaudu on teinud temast hästi tuntud kaubamärgi. Tarbija usalduse võitmine ja suurepäraste toodete välja töötamine nõuab aastatepikkust sihikindlat arendustööd.

Alates klassikalise, sinises karbis oleva Nivea Creme turuletulekust aastal 1910, on tänaseks Nivea päralt Euroopa suurim nahauuringute keskus, kus iga päev arendatakse edasi teadmisi nahahooldusest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles