Teismelised on tootjatele veel avastamata maa

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Tallinna Kaubamaja stilisti Kristiina Herodese sõnul on teismelised ostjad Eesti rõivakaubanduses veel avastamata maa, kuna siinsete koolilaste moeteadlikkus hakkas meedia kättesaadavuse toel arenema alles viimastel aastatel.

Herodese hinnangul sõltub teismeliste kui sihtrühma atraktiivsus sellest, kui aktiivsed ja trenditeadlikud on noored. «Täna on 16-aastane noor täiskasvanud inimene, kes teab moesuundi, kuid veel mõned aastad tagasi oli olukord teine,» rääkis Herodes.

Viimasel ajal on tema sõnul hakanud noorterõivastele siiski rohkem tähelepanu pöörama ka Eesti tootjad. «Näiteks Sangar, kellele ma annan uuenduste eest julgelt kümme punkti,» märkis stilist.

Herodese kinnitusel kulutavad teismelised tarbijatena julgelt raha ning vahetavad oma rõivad välja märksa kiiremini kui täiskasvanud. Samas on koolieas noored ka väga riskantne sihtrühm, kuna nende maitse muutub kiiresti ja on vähem prognoositav kui vanematel ostjatel.

Esmaspäevast kaubamajas müüki tuleva Hula kollektsiooni puhul kiitis Herodes eeluuringuid ja rõivaste originaalsust, kuid ei soostunud ennustama, kui edukalt kaubamärk vastu võetakse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles